Wish...

Frukasp

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Flere som wisher? :D Å helledussen med ting og stæsj å klær å dingser og dangser og morsomheter til de små! Gått litt bananas i det siste på wishingen, men men! Kvaliteten varierer, men til den prisen så :D

Vil ikke vite hva Wish er! :p
Alt for mye fint over alt for tida

Ooo...meget god logikk!:D
Sant! Skal liksom prøve å holde igjen litt på shoppinga - også skal man gjerne være litt flink å handle lokalt og aller helst noe som er hådlaget eller gjenbrukt <3 Siste tilskudd i må ha shoppinga er denne som jeg fikk laget på bestilling ImageUploadedByBV Forum1465395459.304614.jpg

Også disse her som jeg bare måtte ha til grøt og slikt når det lir på ImageUploadedByBV Forum1465395521.899763.jpg

Last edited:
Sant! Skal liksom prøve å holde igjen litt på shoppinga - også skal man gjerne være litt flink å handle lokalt og aller helst noe som er hudlaget eller gjenbrukt <3 Siste tilskudd i må ha shoppinga er denne som jeg fikk laget på bestilling Vis vedlegget 181359

Også disse her som jeg bare måtte ha til grøt og slikt når det lir på Vis vedlegget 181360
Ooo...jeg har ikke kommet på sånn lenke til å ha på vognen engang! Hvor fikk du fatt i den?

Haha! Kanskje på tide å tenke på dåp allerede nå.. Er så mye annet å tenke på :p har termin selv 20 august :) hvor lang tid tar ting fra ebay?
Kommer ann på, alt fra 2 uker til 3 mnd.. også er det jo små ting man bestiller, så dem er lett å stue bort til dåpen☺ og å planlegge litt på dåpen, får dagene til å gå når man går hjemme hver dag☺

Back
Topp