Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bestille til dåpen allerede nå? Når er termin?Ikke wish men ebaytenkte å bestille masse der til dåpen snart
![]()
Vil ikke vite hva Wish er!
Alt for mye fint over alt for tida
Ooo...meget god logikk!Vil ikke vite hva Wish er!
Sant! Skal liksom prøve å holde igjen litt på shoppinga - også skal man gjerne være litt flink å handle lokalt og aller helst noe som er hådlaget eller gjenbrukt <3 Siste tilskudd i må ha shoppinga er denne som jeg fikk laget på bestillingOoo...meget god logikk!![]()

En app, billig stæsjEh...hva er wish?![]()
Skulle ønske jeg og kunne ikke vite hva wish erVil ikke vite hva Wish er!
Ooo...jeg har ikke kommet på sånn lenke til å ha på vognen engang! Hvor fikk du fatt i den?Sant! Skal liksom prøve å holde igjen litt på shoppinga - også skal man gjerne være litt flink å handle lokalt og aller helst noe som er hudlaget eller gjenbrukt <3 Siste tilskudd i må ha shoppinga er denne som jeg fikk laget på bestilling Vis vedlegget 181359
Også disse her som jeg bare måtte ha til grøt og slikt når det lir på Vis vedlegget 181360
Ja, tar tid å få detBestille til dåpen allerede nå? Når er termin?har ikkje sjekket ut ebay enda, vet ikke om jeg tør
![]()
Haha! Kanskje på tide å tenke på dåp allerede nå.. Er så mye annet å tenke påJa, tar tid å få dethar termin 10 aug, så Hu blir døpt i høst☺
Fikk ei jeg fant på face/insta til å lage den <3 Om du søker meg opp på insta så finner du henne via posten jeg la ut i gårOoo...jeg har ikke kommet på sånn lenke til å ha på vognen engang! Hvor fikk du fatt i den?
Kommer ann på, alt fra 2 uker til 3 mnd.. også er det jo små ting man bestiller, så dem er lett å stue bort til dåpen☺ og å planlegge litt på dåpen, får dagene til å gå når man går hjemme hver dag☺Haha! Kanskje på tide å tenke på dåp allerede nå.. Er så mye annet å tenke påhar termin selv 20 august
hvor lang tid tar ting fra ebay?