3D ultralyd oslo/Bærum

Himmelstøv

Forumet er livet
Noen som har erfaringer rundt hvor i Bærum/Oslo er best å ta 3D ultralyd.

Var du fornøyd med ett sted? Hva gjorde deg fornøyd? Hvordan var opplevelsen i sin helhet?

Hvilken uke var du i?

På forhånd takk for svar :)

Noen som har erfaringer rundt hvor i Bærum/Oslo er best å ta 3D ultralyd.

Var du fornøyd med ett sted? Hva gjorde deg fornøyd? Hvordan var opplevelsen i sin helhet?

Hvilken uke var du i?

På forhånd takk for svar :)

Var på ultralydklinikken på CC vest i uke 27. Fornøyd med alt egentlig :) han var veldig hyggelig og imøtekommende og forklarte hele tiden hva vi så på samt at han målte og ga estimert fødselsvekt ( spent på om den er i nærheten )
Bildene var også bra, men det avhenger jo helt klart av hvordan bebis ligger :) sist men ikke minst så var prisen overkommelig ( 900kr ).

Var på ultralydklinikken på CC vest i uke 27. Fornøyd med alt egentlig :) han var veldig hyggelig og imøtekommende og forklarte hele tiden hva vi så på samt at han målte og ga estimert fødselsvekt ( spent på om den er i nærheten )
Bildene var også bra, men det avhenger jo helt klart av hvordan bebis ligger :) sist men ikke minst så var prisen overkommelig ( 900kr ).
Prisen er listet til 1400 nå :)

Har sjekket opp akkurat dem, men ville forhøre meg litt. For når man først legger en del penger i det så vil man ha en god opplevelse :)
Men vet det kommet veldig ann på hvordan babyen ligger :)

Var på ultralydklinikken på det forrige kontoret deres. Veldig fornøyd med både bilder og service.
Var der først i uke 30, men da ble bildene så dårlig at jeg fikk ny time gratis uka etter. Da ble bildene kjempe fine. I ettertid vet jeg at de har oppgradert utstyret sitt, så nå er bildene enda bedre. :)

Prisen er listet til 1400 nå :)

Har sjekket opp akkurat dem, men ville forhøre meg litt. For når man først legger en del penger i det så vil man ha en god opplevelse :)
Men vet det kommet veldig ann på hvordan babyen ligger :)

Da var det kanskje bare en kampanje de førte da ettersom det var så billig.
Jeg vet om flere som har vært der som har fått ny time gratis pga babyens stilling og dårlige bilder, så man kaster heldigvis ikke pengene ut ruta om det skulle skje :)

Back
Topp