Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enda godt det ellers hadde hun vel hvert syk nesten hele tidenJa :/ men etter hun fikk rette medisiner og de fikk virke som de skulle så ble det bedre![]()
Jeg strikker halve teppet i en farge og andre halve i en annen, det går jo to nøster. Blir skille på diagonalen. Synes det er kjekt, men det til min yngste baby er strikket i fargeskifte-garnKanskje jeg skal prøve å bestille noe på nett.. Hmmm, skal ta en titt når jeg kommer hjem![]()
Ja da sier det jo litt seg selv av du må strikke til den kommende babyen ogsåHar du forskjellige farger på båndet?
TakkGod jobb dagherlig
Jeppnå står sengen hans og stellebordet mot vår seng og hennes seng på andre veggen.
Mannen skal demontere kommoden her inne også spør vi om svigerfar vil ha den. Der skal det stå en hylle sammen med lekekjøkken og noen leker. Så må vi sette den andre hyllen i gangen. Plassere sofaen annerledes og vognen klar i stua for lillebror
Nei fordi jeg ble gravid også fikk han permisjon så det ble ikke så mye
Billappen. Han må ha den før vi flytter vettudet ble stoppet når han jobbet på siste sted pga han ikke kunne ta seg fri. Men han mangler kun teorien og langkjøring før oppkjøring delen igjen
![]()
Når er nedetiden igjen?Nå har jeg 100 innlegg igjen til jeg har nådd mnd målet mittOg med nedetid i dag så får jeg skravle på
![]()
Det er det viktigsteTrives der![]()
Hihi, hatt pause nåÅååja. Du er på jobb du![]()
Jeg starta i mars. Permisjonen gikk ut i begynnelsen av april. Lille starter i bhg i augustDet er det viktigstehar du nettopp startet etter permisjonen?
Hva var det du jobbet med?Hihi, hatt pause nåMen nå er jeg tilbake på plass
Skal jobbe litt til å så er det hjem
![]()
Oi, ja da er du godt i gangSnart ferdig med mønsterborden![]()
Høres koselig ut. Her har nettopp jenta mi fått lunsjGod morgen damer nå har vi stått opp. Fått i oss mat og sitter bare og slapper avså nå skal vi kose oss på gulvet
Ja kommer seg. Men får ikke strikket før i morgen kveld mer på denOi, ja da er du godt i gang![]()
Ja det er jo koseligskjønner denprøver å ymte frempå til sambo om at det hadde vært koselig om han kom å la seg sammen med meg
![]()
Ja det er det jo, men han får vel fikset det?God morgen søtaja det var uheldig måte for gubben å starte dagen på
![]()
Hun fikk mat i 7 tiden men så la vi oss igjen og sov helt til øitt over 10Høres koselig ut. Her har nettopp jenta mi fått lunsj,
Hva skal du gjøre i dag?Det er supert![]()
Det var utrolig stiligJeg strikker halve teppet i en farge og andre halve i en annen, det går jo to nøster. Blir skille på diagonalen. Synes det er kjekt, men det til min yngste baby er strikket i fargeskifte-garn![]()
Hvordan var natten din?God natt søte daim
Sånn nåishNår er nedetiden igjen?