Juni - skravletråden

Endelig fikk jeg i jenta mi en hel brødskive til lunsj. Matlysten hennes har vært dårlig siste tiden.

Ja :/ men etter hun fikk rette medisiner og de fikk virke som de skulle så ble det bedre :)
Enda godt det ellers hadde hun vel hvert syk nesten hele tiden ;)

Kanskje jeg skal prøve å bestille noe på nett.. Hmmm, skal ta en titt når jeg kommer hjem :-)

Ja da sier det jo litt seg selv av du må strikke til den kommende babyen også ;) Har du forskjellige farger på båndet?
Jeg strikker halve teppet i en farge og andre halve i en annen, det går jo to nøster. Blir skille på diagonalen. Synes det er kjekt, men det til min yngste baby er strikket i fargeskifte-garn
5bba8d41c6d3af712584cb7dc9565530

God jobb dag :) herlig :D
Jepp :) nå står sengen hans og stellebordet mot vår seng og hennes seng på andre veggen.
Mannen skal demontere kommoden her inne også spør vi om svigerfar vil ha den. Der skal det stå en hylle sammen med lekekjøkken og noen leker. Så må vi sette den andre hyllen i gangen. Plassere sofaen annerledes og vognen klar i stua for lillebror :D

Nei fordi jeg ble gravid også fikk han permisjon så det ble ikke så mye :p
Billappen. Han må ha den før vi flytter vettu :) det ble stoppet når han jobbet på siste sted pga han ikke kunne ta seg fri. Men han mangler kun teorien og langkjøring før oppkjøring delen igjen :)
Takk :) Vært ute til lunsj nå :)
Organisering det er du fink på ser jeg :D Ringer deg neste gang jeg da ;)

Jeg tenkte på at de klippte gresset utenfor hos deg, som gjorde at du ikke fikk sove :p
Skjønner godt at det er greit at han har lappen! :) Det klarer han nok ;) Skal han gjøre det i løpet av sommeren da? :)

God morgen damer nå har vi stått opp. Fått i oss mat og sitter bare og slapper av :) så nå skal vi kose oss på gulvet

Back
Topp