In med lilla hår nåHehe når farget grått hår er in kan hva som helst være in![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
In med lilla hår nåHehe når farget grått hår er in kan hva som helst være in![]()
Flink du er!Haha ja akkurat ferdig nå![]()
Hehe ikke santHehe når farget grått hår er in kan hva som helst være in![]()
Det gjør det. Jeg og frøkna triller ned til butikken å henterUtrolig deilig å få den såpass tidlig da
Blir spennende å hente imorgen da![]()
Gjør detHehe ikke santJeg får leve i troen på at jeg er den moteløven
![]()
er så gøy når man har masse nyttFlink du er!![]()
Skal farge håret igjen i morgen jegHehe skjønt dette![]()
Her er det vist rødt hår![]()
Håper hun liker denDet gjør det. Jeg og frøkna triller ned til butikken å henter![]()
Det er det helt klartGjør det
Mye rart som kommer i motebilde hele tiden![]()
Det gjør hun nok helt klart. Litt liten enda, men skal se reaksjonen i morgen når jeg setter den foran henne uansettHåper hun liker den
Når snuppa var et og fikk sin gikk hun etter denveldig greit
Joda!Stilig!!! Gikk jo bra jo!![]()
Hehe antar reaksjonen blir morsomDet gjør hun nok helt klart. Litt liten enda, men skal se reaksjonen i morgen når jeg setter den foran henne uansett
Er nok broren som herjer mest med den inntil videre, selv om han har en egen fra trunki
Hehe ikke like lett dette, men greit at jeg kan skrive det på svensk ihvertfallJa såklarttenkte gærli der vettu!
![]()
Hehe men da vet du det til neste gangJoda!men jeg sank den i varmvatten for å få gelen å gi slipp,bare det at jeg lot den ligge i vannet ca 30-60 sekund (vet ikke het) så når jeg tok en kniv for å skjære runt kantene var det bare sørpe ned i bunn :O
Hev inn den i frysen en time og da stivnet gelen igjenherregud så klønete en er!
Wow det var billig!Hehe ikke like lett dette, men greit at jeg kan skrive det på svensk ihvertfallde hadde tilbud på Lidl, 20 kr for 500 gram!
![]()
Suuuupergod!Hehe men da vet du det til neste gang![]()
Var den god?
Takk for det, jeg har faktisk ikke sjekket det enda.....Krysser fingre for at det gikk bra![]()