Sov godtGod natt fra meg <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov godtGod natt fra meg <3
Skjønte det da, men du har bredere erfaringHehe, jeg sa det som en spøk men da dere har nok det![]()
Håper på det besteÅhh stakkar da. Håpe ikke det. OJ har også astma.
Joa men ikke spesielt normaltSå søtt tenker jeg da ♡
Okei da, du har rett.Hallo, du fullførte et løp!?![]()
Den var god!Spent på dommen![]()
Kos deg
Kos deg med boka![]()
Ble kort lesingKos deg![]()
Så moro!! Det tok virkelig ikke lang tid!Kofferten er allerede kommet frem. Hente den i morgen![]()
Nå? Det var også en tid å bli det på. Samboer er også sånn, han kan bestemme seg for å finsortere filmer og kjøkkenskapinnhold rundt midnattÅ jeg ble skikkelig gira på husarbeid
Neida, men ikke positivt å falle såpass tidlig uansett hvor man er på topp tiNei da.. bare ha god klaring til nr 11 hele tiden så er det ikke nøye hvilken plass man har
ja det jeg tenkte på.Med til frisørsalongen tenker du?
Vi diskuterte det også, men kom frem til at det var best de var hjemme. Hun ville bare kommet til meg når hun så meg osv. Noe som er vanskelig med bleking i håret.
Vi snakket dog om det når det ikke gikk og kunne bare ringt frisøren å sagt vi var senere. Men mistet lystet på det hele.
Så vi koste oss bare hjemme etterpå jeg og frøkna.
Huff håper det bare er falsk alarm!Tror nok MJ holder på å bli syk
Kjørt på med masse astma medisin her nå så håper vi hun slipper å hoste sånn i natt![]()
Så feil kan de ta gitt.Håper på det beste
Stakkar liten, unner ingen det.. vi har slitt med det siden hun var 8 mndinn og ut fra leger som mente hun hadde falsk krupp. Haha
Såpass sent?Å jeg ble skikkelig gira på husarbeid
ja det jeg tenkte på.
Får satse på at du snart får reist til frisøren da![]()
Nå? Det var også en tid å bli det på. Samboer er også sånn, han kan bestemme seg for å finsortere filmer og kjøkkenskapinnhold rundt midnatt![]()
Haha ja akkurat ferdig nåSåpass sent?![]()
Nei virkelig imponert. Kunne ikke gått fortere.Så moro!! Det tok virkelig ikke lang tid!![]()
Hehe når farget grått hår er in kan hva som helst være inMen uansett bare frisør. Ikke noe big deal.
Kanskje det er in med mye ettervekst nå. haha.. hvem vet. er jo det innimellom![]()
Utrolig deilig å få den såpass tidlig daNei virkelig imponert. Kunne ikke gått fortere.