Gleder meg til å strikkenden videreDen buksa er så fin. Har så lyst å prøve meg på den.. men må bli ferdig først
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til å strikkenden videreDen buksa er så fin. Har så lyst å prøve meg på den.. men må bli ferdig først
Ja, de er herligeSå gøy![]()
Å den var søt, og så fin farge.
Så jeg får satse på at jeg får mer ro med tiden?Jeg har vært sammen med han soppen i litt over 19 år, og gift i litt over 14...
Hadde det stresset meg hadde jeg fått et slitsomt liv har jeg funnet ut, og det gir grinete unger
Hva lå du på før oppdateringen?Flink du ertør ikke sjekke engang jeg..forventer at jeg faller ned
Det går vel fintIkke annet enn å skrive ukesmeny og handleliste for å handle inn![]()
Jeg har gått en plass opp så nå ligger jeg bak degFlink du ertør ikke sjekke engang jeg..forventer at jeg faller ned
Hehe, så gøyYohoo, du har en venneforespørsel!!!![]()
Det var vel ikke så vanskelig ?Jeg fant ut hva du heter![]()
Yes god ideKan jo hende jeg kommer over noe fint til gutt også da. Kan legge det her da![]()
En vakker enHe he en dag
Ok, litt slitsomt med faste nå som det er sommer og lyst lenger skjønner jeg...20 timer faste her og ca 15 timer om man følger mekka
Og da kunne han ha brytet fasten kl 18 istedenfor langt over ti.
Følger da solnedgang og soloppgang i mekka istedenfor her
Ha ha såpass jsJa. Sovna når jeg la minstemor i kveld![]()
Det tror jeg ikke!Tenk om jeg er slem?
Er fortsatt på 3 jegListen er oppdatert.
Jippi, jeg har skravlet meg opp på en 18. plass![]()
Ja, jeg star virkelig inne for den derOi, så braden må jeg teste!
Det er kjedeligEr man i senga skal man jo sove![]()
Det er braHolder stand på femte plass
Så godtHeheejeg pleier å ta en lang dusj når gubben vil legge lille. Stille og fred på badet
![]()
Jepp, jeg er mye mer rolig nå enn jeg var førSå jeg får satse på at jeg får mer ro med tiden?har jo kun hvert gift i 5 år