Håper mi starter før den tidVel hun er nå 4,5 år, og hun begynte å sove hele natten kun for kort tid siden....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper mi starter før den tidVel hun er nå 4,5 år, og hun begynte å sove hele natten kun for kort tid siden....
Er du trøtt?Dit skal jeg også ta turen snart![]()
Ikke annet enn å skrive ukesmeny og handleliste for å handle innIkke noe mer?
Sitter bare herHva gjør dere?
De klipser du bare av når vognen skal legges sammen. Men viktig de er påSå den men har ikke festet.. skal gå å gjøre det nå før jeg glemmer det
Kan jo hende jeg kommer over noe fint til gutt også da. Kan legge det her daDet første
Ok takk for tipset.De klipser du bare av når vognen skal legges sammen. Men viktig de er på![]()
Ja. Sovna når jeg la minstemor i kveldEr du trøtt?
Nei skjønner jo det veldig godt, men imponert at du tilsynelatende ikke lar deg stresse av de andre. Alltid hvert sånn?Sånn utfra hva vi diskuterte før i dag.
Det er kanskje ikke så rart at det er jeg som organiserer denne familien for at ting skal går i hop![]()
Hva er forskjellen?Sitter bare her
Venter på at mannen skal bryte fasten for han ville prøve å faste til svensk tid!
Er man i senga skal man jo soveNope se serie
Flink du erListen er oppdatert.
Jippi, jeg har skravlet meg opp på en 18. plass![]()
Flinka duListen er oppdatert.
Så flink du er.. må inne å sjekke om jeg står stan by endaListen er oppdatert.
Jeg har vært sammen med han soppen i litt over 19 år, og gift i litt over 14...Nei skjønner jo det veldig godt, men imponert at du tilsynelatende ikke lar deg stresse av de andre. Alltid hvert sånn?
Den buksa er så fin. Har så lyst å prøve meg på den.. men må bli ferdig først
20 timer faste her og ca 15 timer om man følger mekkaHva er forskjellen?