Du får gjøre detTakktror jeg blir fornøyd
må teste den ute først
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får gjøre detTakktror jeg blir fornøyd
må teste den ute først
![]()
Sitter i godstolen pg slapper av.. prøver å finne noe på tv... men det er jo tirsdagHva gjør dere?
Tror han hadde syntes de sløyfene der hadde vært morsomme å leke medHihi, hvorfor ikke![]()
Synd du ikke har guttJa, dessverre![]()
Jobbe som vanligHva skal du i morgen?
Fælt å le. Men greit å se hvor det kommer fraHan har arvet rotehodet etter pappaen som har mistet bilnøklene til bilen min![]()
Ligger i sengaHva gjør dere?
Det skal jeg. Men blir ikke i dag... spent på om jeg kan bruke emmaljunga regntrekket på den sånn midlertidig til jeg finner ett til vognenDu får gjøre det
Ikke noe mer?Jobbe som vanlig
Fordi du vil jeg skal finne fine ting til deg eller fordi jeg går glipp av ting som finnes til gutt?Synd du ikke har gutt
Dit skal jeg også ta turen snartLigger i senga
Såpass tidlig jaI seng jeg
Skal se litt home and away
Kandu sikkertDet skal jeg. Men blir ikke i dag... spent på om jeg kan bruke emmaljunga regntrekket på den sånn midlertidig til jeg finner ett til vognen
JaDen under?![]()
Ja, ikke santTror han hadde syntes de sløyfene der hadde vært morsomme å leke med![]()
Det førsteFordi du vil jeg skal finne fine ting til deg eller fordi jeg går glipp av ting som finnes til gutt?![]()
Sånn utfra hva vi diskuterte før i dag.Fælt å le. Men greit å se hvor det kommer fra
Men burde ikke være vanskelig å ha den de spesifikk plass da
Nope se serieSåpass tidlig ja
Skal du sove nå da?
Så den men har ikke festet.. skal gå å gjøre det nå før jeg glemmer detJaden