Ikke sett det i så fall. Er det vask ut eller til bruk når man gret?Jeg husker ikke om denne kom opp sist vi snakket om henne og hårvask? Jeg foretrekker denne foran spray
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sett det i så fall. Er det vask ut eller til bruk når man gret?Jeg husker ikke om denne kom opp sist vi snakket om henne og hårvask? Jeg foretrekker denne foran spray
![]()
Håper du får en super kveldGod afton damerhåper dere har det bra.
Nå skulle jeg ha gjort meg i orden for sytreff, men huff så trøtt jeg erskulle helst bare sove
Har dog mast om herre treffen i snart en måned (alltid noen som ikke kan) så nå må vi bare ha denskal prøve å drikke litt kaffe så kanskje jeg våkner. Skal bli godt med traktorkake i hvert fall!!
![]()
Er jo spennende detMå jo prøve nye ting![]()
Alle planer om det, hvertfall etter de eldste er i sengNå skal du vel bare slappe av?
Men nå sover hunHehe, så typisk![]()
Nei, derfor ronja skulle spørre Tamara, hun får det på mail fra leverandør hver dagÅja... nei det vet jeg ikke![]()
Det er klartHan er glad jeg forsøker og fornøyd når jeg klarer noe, men lager jo kun det jeg liker selv da![]()
Ja gjett omVar det deilig?![]()
Ja det er jo det verste?!Ja tenk om vi snakker om å smugle![]()
Godt mulig detEr vel det jeg ikke helt forstår siden jeg har vert opptatt på kvelden også.
Er sikkert bare de under meg som har vær treige
Velkommen hjem søte duDa var jeg endelig hjemme![]()
Hva jobber du med nå?Santjeg tror fleksitid hadde passa meg. Den muligheten for å jobbe seg inn avspasering f.eks
Deilig å ikke ramle daJeg skjønner ikke hvordan jeg fremdeles kan ligge på 19. plass så lite jeg har skravler de siste to dagene
Er ikke så lang reise hitHvorfor i morgen?
Ja det er viktig. Må jo ammeEr mye bedre nu
Varme kluter hjelper virkelig mye, men alt i alt så er det amming som har vært alfa omega for å ta knekken på brystbetennelse fot meg.
Sist jeg sjekket hadde jeg 14Jeg skjønner ikke hvordan jeg fremdeles kan ligge på 19. plass så lite jeg har skravler de siste to dagene
Så trist. Kondolerer... ❤Tusen takkom hun ser ned på oss så ja
hun er dessverre gått bort i starten av april
![]()
Ja det virker litt slik. Får håpe hun har stoppet nå. Holder på å legger jentene nå.. største er lagt, bare minste igjenHaha! Det ble ikke bedre av at ungen gikk ned i kjelleren å hamra i veggen, inn til vårt soverom. Gikk ut å sto å hylgrein utenfor døra vår! Jeg gikk ut å så stygt på henneså kom moren heldigvis, så unnskylde hun seg
![]()
Haha tror det er trassalder og puberteten som kicker inn![]()
Kos deg med sytreffGod afton damerhåper dere har det bra.
Nå skulle jeg ha gjort meg i orden for sytreff, men huff så trøtt jeg erskulle helst bare sove
Har dog mast om herre treffen i snart en måned (alltid noen som ikke kan) så nå må vi bare ha denskal prøve å drikke litt kaffe så kanskje jeg våkner. Skal bli godt med traktorkake i hvert fall!!
![]()