Juni - skravletråden

Jeg husker ikke om denne kom opp sist vi snakket om henne og hårvask? Jeg foretrekker denne foran spray
a762745c3436d390330235e0c6ef3f48
Ikke sett det i så fall. Er det vask ut eller til bruk når man gret?

God afton damer :) håper dere har det bra.
Nå skulle jeg ha gjort meg i orden for sytreff, men huff så trøtt jeg er :( skulle helst bare sove :P
Har dog mast om herre treffen i snart en måned (alltid noen som ikke kan) så nå må vi bare ha den :) skal prøve å drikke litt kaffe så kanskje jeg våkner. Skal bli godt med traktorkake i hvert fall!! :D
Håper du får en super kveld:D
Kos deg!

Haha! Det ble ikke bedre av at ungen gikk ned i kjelleren å hamra i veggen, inn til vårt soverom. Gikk ut å sto å hylgrein utenfor døra vår! Jeg gikk ut å så stygt på henne :p så kom moren heldigvis, så unnskylde hun seg :D

Haha tror det er trassalder og puberteten som kicker inn :p
Ja det virker litt slik. Får håpe hun har stoppet nå. Holder på å legger jentene nå.. største er lagt, bare minste igjen

God afton damer :) håper dere har det bra.
Nå skulle jeg ha gjort meg i orden for sytreff, men huff så trøtt jeg er :( skulle helst bare sove :P
Har dog mast om herre treffen i snart en måned (alltid noen som ikke kan) så nå må vi bare ha den :) skal prøve å drikke litt kaffe så kanskje jeg våkner. Skal bli godt med traktorkake i hvert fall!! :D
Kos deg med sytreff :)

Ååå jeg skal sitte leeeenge ute i kveld :) å tenne lys å, må bare gjøre litt husarbeid da :rolleyes:

Back
Topp