Jeg var litt kjappTihi!det fungerte
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var litt kjappTihi!det fungerte
![]()
Tja ikke egentlig. Hva med deg?Hatt en fin dag?
Veldig praktisk.Godt med fleksitid. Håper en dag på en jobb med det egentlig med tanke på barna
Ja, når jeg sier greit så betyr det at jeg klarer å gå okei og ikke trenger å gråte i kveldSå bradeilig å ha en god dag innimellom
![]()
Ja, det er greit nå og Da, de er ikke alltid like gode vennerMan må vel hjelpe de i ny og ne![]()
Hehe, er vel nå med dette å være gravidGodt jeg ikke er alene![]()
Det synes jeg du burdeKanskje jeg skal prøve![]()
Velkommen skal du væreHoho, da må jeg jo prøve meg![]()
Hihi, takk søte duHihi... men søt da ❤
Hehe, krysser fingreFår se om det er like flott i kveld![]()
Du våkner nok når du møter opp. Det blir så gøyGod afton damerhåper dere har det bra.
Nå skulle jeg ha gjort meg i orden for sytreff, men huff så trøtt jeg erskulle helst bare sove
Har dog mast om herre treffen i snart en måned (alltid noen som ikke kan) så nå må vi bare ha denskal prøve å drikke litt kaffe så kanskje jeg våkner. Skal bli godt med traktorkake i hvert fall!!
![]()
Nettopp, sånn er detSelvskryt er velskapt osv![]()
Godt tenker jegDa var jeg endelig hjemme![]()
Ble faktisk mer etter utfordringenJa... men så har det jo vært utfordring, så ble sikkert mye der![]()
FlottTakk... skal ta bilde og legge ut når den er ferdig montert...![]()
Hun er ikke detJeg var ikke skummel?sikkert ikke Daim heller
![]()
Hadde vært digg å hatt det slikVeldig praktisk.
Jobber på kontor hvor jeg har mulighet til planlegge mye av dagene mine selv til en viss grad
Hehe. Sånn er det velJa, det er greit nå og Da, de er ikke alltid like gode venner![]()
Veldig deiligGodt tenker jeg![]()