PåtideDa var jeg endelig hjemme![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PåtideDa var jeg endelig hjemme![]()
Yey så artig!!Igår fikk mannen kjenne lillebror ❤
Er det, nå gjelder det bare å få de eldste i sengPåtidehehe. Sliten etter lang dag?
Det er veldig gøyKos deg med sytreffhadde jeg bodd nærmere hadde jeg definitivt deltatt. Hdde vært gøy
![]()
Når starter du på jobb om dagene egentlig?Er det, nå gjelder det bare å få de eldste i seng
Har du vært på jobb til nå?Da var jeg endelig hjemme![]()
Relativt utsatt jaDet er veldig gøysynd bare at det blir for sjelden, som sagt, det er alltid noen som ikke kan
det her treffet skulle egentlig vært i slutten av april, men ble først nå...
![]()
Uten tvilDe aller aller beste
Ååh det må være irriterende
De barna her krangler hele tiden. Så går de ned i kjelleren å griner dermen jeg slapp å sende melding heldigvis
![]()
Jeg var ikke skummel?Det er skummelt det
Ja det er jegEr du sliten?
Håper ikke detHe he var ikke så vanskelig
Når starter du på jobb om dagene egentlig?
Var på jobb kl 07:15-16:00 og så avdelingsdugnad i barnehagen....Har du vært på jobb til nå?![]()
Kanskje vi skal være vennerJeg har vel en 4-5 stykker, men kan gjerne ha fler
Jeg og, bruker den både på MJ og meg selvElsker den der
Må få bilde når du snur den
Godt med fleksitid. Håper en dag på en jobb med det egentlig med tanke på barnaVar på jobb kl 07:15-16:00 og så avdelingsdugnad i barnehagen....
Vanlig arbeidstid er kl 8-15 nå som det er sommer tid, men dersom jeg er der tidligere kan jeg også dra tidligere, eller få +tid som jeg kan avspasere senere siden jeg har flexitid. Veldig kjekt å ha litt å gå på nå som eldste ikke går på SFO lenger siden man bare har 25 feriedager å ta av
Tusen takk ♡Såbrajeg synes du gjør en god jobbe med henne jeg
![]()
Du har PMKanskje vi skal være venner![]()