Her blir det fiskekakeVet ikke... må se om jeg finner noe i skapet. Har funnet kjøttdeig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det fiskekakeVet ikke... må se om jeg finner noe i skapet. Har funnet kjøttdeig..
trodde jeg hadde en lur metodeHar ikke prøvet og tror ikke jeg hadde blitt noe klokere om jeg hadde prøvd![]()
Det er jo godt. Lagde masse fiskekaker i vår, men da fryseren ble tatt ut ved ett uhell. Ble all maten dårlig.Her blir det fiskekake
Det er jo fintTja har det ikke så kjedelig ihvertfall![]()
Ja.. spørre henne på pmtrodde jeg hadde en lur metode
Å så kjipt daDet er jo godt. Lagde masse fiskekaker i vår, men da fryseren ble tatt ut ved ett uhell. Ble all maten dårlig.![]()
Det var for kjedeligJa.. spørre henne på pm![]()
Hos oss er deg jeg som har oversikt og legger planer.Jeg kunne godt også ha slike planer men mann og barn er aldri enige i planene mine![]()
Ja... de ble jo kjempe gode også... har aldri laget selv før. Kastet sikker mellom 50-100 fiskekaker. 3kg kveite. 2 ribber.. + mye annetÅ så kjipt da
Lag deg en kopp kakao og nyt at du er inneÅ fysj som det tordner
Hohii neeeidaDuer slem![]()
Men iphonen min får hun ikke /'He he klart det er
Det var jo en snill tanke.. ❤ hun hadde nok blitt kjempe glad for detDet var for kjedelig
Skulle finne det ut uten hin visste det og sende daim i posten
UFF mye mat jaJa... de ble jo kjempe gode også... har aldri laget selv før. Kastet sikker mellom 50-100 fiskekaker. 3kg kveite. 2 ribber.. + mye annet
Men for strikkingens del trenger det ikke bli så heftig som igårJa vil tro det![]()
Hadde jeg bare hatt det hjemmeLag deg en kopp kakao og nyt at du er inne![]()
Ja. Var den store som ble tatt ut. Heldigvis var den underkjøleskapet full ogsåUFF mye mat ja
Snart i målJa det er 19 dager igjen![]()
Å joda er du detHohii neeeida