Plass 100 har 54 innlegg så langt så hun må ha over det. Hun fikk noen innlegg igår så tviler på at hun trenger så mange... kanskje hun er der på neste oppdatering.Trenger du mange innlegg for det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Plass 100 har 54 innlegg så langt så hun må ha over det. Hun fikk noen innlegg igår så tviler på at hun trenger så mange... kanskje hun er der på neste oppdatering.Trenger du mange innlegg for det?
Kos degBle kokt egg
Lei varmen?Gjerne det
ÅDet regner enda. Så må vente på gubben kjøper meg hjem
Huff det er ikke sånn man skal ha det daJeg ble satt i gang sist, og da var jeg så spent at jeg sov alt for lite natten før igangsetting.. :/
Mye våkentid?Her og...
Ha ha du altsåDa var jeg kommet meg til nåtid i tråden etter duppen min. Da skal jeg prøve å få gjort litt her hjemme tenker jeg. Eller bare ligg å se i taket litt. Ble jo jaggu nesten enda mer trøtt etter duppen![]()
Så flink du har hvertSatt på en vaskemaskin
Ryddet litt på badet
Dusjet
Søta MJ daHehe ♡ MJ er fullstendig klar over hvordan babyer kommer til verden hun ser fødselsvideoer og elsker det. Hun skal ta i mot babyer når hun blir stor![]()
Kanskje like greitGått tregere i dag
Håper du får soveTror ikke jeg får sove i natt nåvar ikke meningen at jeg skulle sove
Når begynner du?Ordne seg å komme seg på jobb kanskje...?
Er greit det ogsåFøler meg litt mer menneskelig
Ja var i grunn detIgår var jo vilt
Har jo sovet mye nå... så har ikke for lite søvnHåper du får sove
Hahha. så med er jeg idagDet er i morgen snuppa, ikke i dag![]()
Er for varmtLei varmen?
Han er rimelig mørkHvilken farge har storesøster? Regner med mannen er mørk?![]()