Det regner enda. Så må vente på gubben kjøper meg hjemSå braBlir det sjokolade neste?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det regner enda. Så må vente på gubben kjøper meg hjemSå braBlir det sjokolade neste?
![]()
Trenger lutt søvn ogsåJa helt sikkert... her sovnet jeg mens jeg ventet på at føkena skulle sovne
8 km caBle det langt?
Hihi. Men tempo igår var helt viltHehe ja ellers får vi streike og høre hva de sier da![]()
Kos deg med litt fiksing hjemmeDa var jeg kommet meg til nåtid i tråden etter duppen min. Da skal jeg prøve å få gjort litt her hjemme tenker jeg. Eller bare ligg å se i taket litt. Ble jo jaggu nesten enda mer trøtt etter duppen![]()
Overtid altså?Jeg jobber på kontor.
Tror ikke jeg får sove i natt nåTrenger lutt søvn også
Føler meg litt mer menneskeligDet vil jeg tro
StOrtsett fra kl 11Okei, viste det var rundt den tiden bare ikke når
Ja det kommer seg joHehe, de har noen år lengre fartstid enn meg, jeg har 1 år som aktiv nå.![]()
Igår var jo viltLitt sprøtt
I går på denne tiden hadde jeg dobbelt så mange innlegg
Må være det innmellomSå flink du er![]()
Og dere alle gleder dere til sommerferie?I dag er jeg dobbelt booket, skulle egentlig også vært på sommeravslutning på skolen til eldste.
I morgen kveld må jeg ukeshandle.
På torsdag er jeg trippeltbooket med strikkekveld, sommeravslutning i barnehagen til lille U og sommeravslutning på jobben.
Fredag kveld mål jeg kjøre eldste i bursdag og shoppe nye sko mens de holder på.
Foruten det er det full jobb hver dag
Jepp. Føler med deg på denI grunn ikke, men har hatt lyst mange netter. Vurderer også ofte å rive av meg håret i ren fortvilelse . Bedre enn å bli sint på hun som ikke skjønner noe![]()
Gått tregere i dagHehe, det hadde nok jeg også![]()
Ja ❤ jeg får heldigvis kjenne mye merSå herlig![]()
Samme herJa, og det var godt!
Jeg mente 16 grader og ikke 165Bilen sto i solen så det var nok tempen i solen ja. Det er overskyet her nå og vind så det har kommet det været som var meldt så da blir det nok regn til kvelds![]()
Bare leke på gulvet daIngenting å male med. Og bake kan jeg ikkefikk såvidt lage meg lunsj for frøkna ville bæres
August er som regel veldig finHåper dere får litt sommer, men den pleier vel å komme litt senere?