Juni - skravletråden

Ja, kanskje det. Men så har jeg ikke vokst opp i samme hus som alle søskenene da. Ikke hun lillesøstera mi feks. Men tror det har vært med å styrka samholdet i flokken, faktisk :)

Åja, hun bor hos dere ja! Men det er vel kjekt? Kanskje litt utfordrende og?
Ja, veldig både og. Vi er store uvenner og gode venner. Det er vanskelig å være en ansvarsperson for søsteren sin. Spesielt når hun er 16 og jeg 27. Mannen er en god mann å ha med meg i oppdragelsen.

Det er enda større syns jeg ♡
Nå så er hun mest opptatt av magen da, og prøver å kikke i navelen for å se babyen samt sier han skal ut der, jaja like greit å ikke vite sannheten helt enda ;)

Kommer ikke til å fortsette sånn hele mnd tror jeg.
Men i går hadde ronja 450
Daim 500
Jeg 530

Å så kommer resten av gjengen med sine innlegg
Gøy å se så høye tall
Kommer heller ikke til å holde på sånn resten av mnd.

Ja da blir det gjerne lang dag.
Kommer til å være godt når denne uka er ferdig da :)
I dag er jeg dobbelt booket, skulle egentlig også vært på sommeravslutning på skolen til eldste.
I morgen kveld må jeg ukeshandle.
På torsdag er jeg trippeltbooket med strikkekveld, sommeravslutning i barnehagen til lille U og sommeravslutning på jobben.
Fredag kveld mål jeg kjøre eldste i bursdag og shoppe nye sko mens de holder på.
Foruten det er det full jobb hver dag

Det er jo ikke så aller verst :) Kan være varmt selv med 15-165 grader :) og viser ikke det gradene i skyggen?

Nå er det en liten pause så har litt tid til å skravle :p
Bilen sto i solen så det var nok tempen i solen ja. Det er overskyet her nå og vind så det har kommet det været som var meldt så da blir det nok regn til kvelds:(

Det har hun helt klart.
Våkner stortsett bare 1 gang hver natt og da gjerne kl.4.
Var litt urolig i går ved leggetid, men når hun sovnet sov hun bra. Og sov lenge i dag også
Så herlig! Sånn sovedukke ønsker jeg meg også ♡

Her ble planene forandret litt.
Svigermor ville være litt med SE, så da tenkte jeg som så at hvorfor ikke frisør i dag. Og jaggu hadde hun ledig. Så fikk jeg endret det. Sist passet ene frisørdamen hun og ikke sikkert det hadde gått i dag:P Hun er ikke så lysten på at hu mor skal fikse håret så hun underholdt godt sist.

Så får vi fikse apoteket senere i dag en av oss.

Måtte for øvrig hoppe over mange innlegg her selv nå. Orket ikke gjennom alt. Sånn går det når man er vekke ;)
Herlig med litt plutselig egenpleie da :) blir det lyst?

Back
Topp