Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da tar du det fortHehe, har troen på det selv og. Tipper jeg har rundt 30-40 nå. Gidder ikke telle.
Så herlig ♡♡Igår fikk mannen kjenne lillebror ❤
Håper du får sove snuppaDa har appen kastet meg ut 2 ganger på 3 min, jeg har lagt meg i sengen så både telefon og jeg skal hvile litt. Skravles
Det måå de jo nesten væreveldig tydelig dethåper og tror babyverden er fornøyd med trafikken inne her nå
![]()
Jeg er litt albertVar det Albert og sa![]()
Det er enda større syns jeg ♡Ja ❤
Gleder meg til snuppa kan kjenne også![]()
Nei det er det ikkeDet er ikke noe særlig "/
Jeg har ei på 4 som er urolig.. måtte trå til med en dupp jeg ogsåTakkDen var veldig god. Må bare sive på dagen litt, for å kunne fungere ordentlig på ettermiddagen. Har ei frøken som sover så urolig om nettene
Bare spent på om jeg får det slik jeg tenker.Mye bedre![]()
Føler jeg har en travel dag.
Kommer til å både spise frokost, lunsj og middag på jobb i dag
Fikk heldigvis duppSkjønner det![]()
Hehe. Leser meg opp på her. Men tar tidNåja det virker nå som du greier det fintDet ble ganske mye igår, noen som vet hvor mange innlegg det ble?
Ganske vanlig spørsmål. De fleste mener jo ikke å tråkke deg på tærne. Bare å si at et par måneder til såden følelsen når folk begynner å spørre når lillebror kommer -.- kun fåtall vet termin, så blir vel ekstra mas av det![]()
det er så irriterende. han kommer når han kommer <3 jeg er ikke utålmodig![]()
Første ble heldigvid greiHadde jo vært typisk![]()
Fikk ikke tid til å spise før jeg dro på jobb.Oj såpassja
Hva jobber du med?Føler jeg har en travel dag.
Kommer til å både spise frokost, lunsj og middag på jobb i dag