Noe hobbygreier daBrrr
Regn, tåke og 4 grader ute. Jeg vil ut å finne på noe for å aktivisere ungen. Men gjett at jeg heller blir inne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe hobbygreier daBrrr
Regn, tåke og 4 grader ute. Jeg vil ut å finne på noe for å aktivisere ungen. Men gjett at jeg heller blir inne
Da var dere effektive og snudde dere fort rundt.God morgen
Våknet en time for sent idag vi, men effektive så kom i bhg kun 10 min etter kjernetiden
Nå venter frokost også skal jeg sove litt før jeg tar resten av soverommet![]()
Ja man blir nødt til detTydelig! så nå skal jeg hoppe ca 400 innlegg fram![]()
Satser på at det var ekstra effektiv pga varmenGodt å bli ferdig
Ja var det så fikk tid til å kjefte på strøm leverandøren som sendte regning sent også sendte direkte til inkasso! Blodtrykket gikk skikkelig opp når ei mente jeg skulle betale dem også pga dems feil!Nå er det stille her da
Hadde håp om å unngå det, men greide det ikke til sluttJa man blir nødt til det![]()
Greit når planene blir endret på den måtenHer ble planene forandret litt.
Svigermor ville være litt med SE, så da tenkte jeg som så at hvorfor ikke frisør i dag. Og jaggu hadde hun ledig. Så fikk jeg endret det. Sist passet ene frisørdamen hun og ikke sikkert det hadde gått i dagHun er ikke så lysten på at hu mor skal fikse håret så hun underholdt godt sist.
Så får vi fikse apoteket senere i dag en av oss.
Måtte for øvrig hoppe over mange innlegg her selv nå. Orket ikke gjennom alt. Sånn går det når man er vekke![]()
Ga opp selvHadde håp om å unngå det, men greide det ikke til slutt![]()
Ja veldig greit.Greit når planene blir endret på den måten![]()
Ja minst ,noen hadde flere ogsåJa veldig mange...de andre hadfee sikkert like mye som meg.
Det klarer du sikkertFår satse på det da, så jeg kanskje en dag klarer å holde følge![]()
Skjønner deg godt! De skravlet godt på morgenenGa opp selv![]()
He he det er ikke sikkettJa ❤
Får se om det er like koselig på slutten![]()
Blir sikkert deiligJa veldig greit.
Så nå blir jeg hårfin og fresh
Ja var nok detSatser på at det var ekstra effektiv pga varmen![]()
Kos deg hos frisørenHer ble planene forandret litt.
Svigermor ville være litt med SE, så da tenkte jeg som så at hvorfor ikke frisør i dag. Og jaggu hadde hun ledig. Så fikk jeg endret det. Sist passet ene frisørdamen hun og ikke sikkert det hadde gått i dagHun er ikke så lysten på at hu mor skal fikse håret så hun underholdt godt sist.
Så får vi fikse apoteket senere i dag en av oss.
Måtte for øvrig hoppe over mange innlegg her selv nå. Orket ikke gjennom alt. Sånn går det når man er vekke![]()
Kan hende han her sparker hardere enn snuppa som heller kilte foten i ribbeinaHe he det er ikke sikkett
Burde ihvertfall være det, og man kjenner seg jo som regel mer sliten da ogsåJa var nok det