svimmel og kvalm

Frøbel

Glad i forumet
Jeg har vært i strålende form de siste ukene, men i gårkveld fikk jeg kraftig hodepine og bare ville sove. I dag da jeg sto opp var jeg skikkelig kvalm, og skikkelig svimmel. Like før jeg kaster opp, og kommer i bølger. Holder soffan i dag.. Er 13+5 i dag.
Flere som opplever dette. Skal til jordmor i morgen, så får jo tatt en full sjekk da.

Jeg har vært i strålende form de siste ukene, men i gårkveld fikk jeg kraftig hodepine og bare ville sove. I dag da jeg sto opp var jeg skikkelig kvalm, og skikkelig svimmel. Like før jeg kaster opp, og kommer i bølger. Holder soffan i dag.. Er 13+5 i dag.
Flere som opplever dette. Skal til jordmor i morgen, så får jo tatt en full sjekk da.
Ja, jeg har også opplevd det samme. Kan visst være helt naturlig da morkaken tar over produksjonen eller noe sånt :P husker ikke helt hva de sa,men at drt er helt normalt. Jeg fikk beskjed om å drikke masse vann og drikke en kopp kaffe hver dag. Koffein skal visst hjelpe mot hodepinen :)

Last edited:
Ja, jeg har også opplevd det samme. Kan visst være helt naturlig da morkaken tar over produksjonen eller noe sånt :p husker ikke helt hva de sa,men at drt er helt normalt. Jeg fikk beskjed om å drikke masse vann og drikke en kopp kaffe hver dag. Koffein skal visst hjelpe mot hodepinen :)
Takk for tips om kaffe :D Jeg har helt mista lysten på kaffe etter jeg ble gravid...men må kanskje ta min daglige kopp. Regner med mocca/latte osv går for det samme? ;) Har fått kaffemaskin på jobb.

Får høre hva jordmora sier i morgen.

Takk for tips om kaffe :D Jeg har helt mista lysten på kaffe etter jeg ble gravid...men må kanskje ta min daglige kopp. Regner med mocca/latte osv går for det samme? ;) Har fått kaffemaskin på jobb.

Får høre hva jordmora sier i morgen.
Jada :) jeg har heller ikke lyst på kaffe, så fikk tips om iskaffe. Deilig nå i varmen! :)

Jeg har også vært i god form de siste ukene, men forrige uke startet jeg med kraftig hodepine etter jobb fra onsdag ca.
Er helt skutt etter jobb nå også. Kjedelig, jeg som tenkte at jeg skulle cruise gjennom resten nå ;)

Ja! Lavt blodtrykk og lav blodprosent er synderen hos meg :)

Back
Topp