Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke tall på hvor mange ganger håret mitt er blitt tatt på, gjerne av litt middelaldrende kvinner og håper alle svarer nei selvom jeg vet at noen gjør detHaha nei! Med mindre du er frisør da
En raring på en pub lukta på håret mitt engang, han satt bak meg![]()
Whaaat?Har ikke tall på hvor mange ganger håret mitt er blitt tatt på, gjerne av litt middelaldrende kvinner og håper alle svarer nei selvom jeg vet at noen gjør det![]()
Huff fælt å le, men godt noen andre også får oppleve detSynes ikke nei. Stakkars mannen min har så lanft og krøllete hår at ved flere anledninger på buss har vilt fremmede folk bare "måttet" ta på håret hans![]()
Haha stakkarsSynes ikke nei. Stakkars mannen min har så lanft og krøllete hår at ved flere anledninger på buss har vilt fremmede folk bare "måttet" ta på håret hans![]()

Ser veldig fint ut da, men tror jeg skulle klart å beherske megTydeligvis, syns ikke det selv da
Vis vedlegget 181144 har til tider mer fall og gjerne da de dukker opp
Skjedd i butikken, på jobb, på gata osv![]()

Huff fælt å le, men godt noen andre også får oppleve det![]()
Hadde fint klart det jeg ogsåSer veldig fint ut da, men tror jeg skulle klart å beherske meg![]()
Jaja enda godt det da, syns det er sært å ta på håret til andre, spesielt noen du ikke kjennerHehe, han tar det ikke så ille opp da, bare skryter med at han har så flott hår at det er helt uimotståelig for andre![]()
Jaja enda godt det da, syns det er sært å ta på håret til andre, spesielt noen du ikke kjenner
Jeg sier som regel til mannen av huff nå skjedde det igjen![]()