Er det greit?

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Er det greit å ta på håret til fremmede?

Haha nei! Med mindre du er frisør da :p
En raring på en pub lukta på håret mitt engang, han satt bak meg :eek:

Nei! Men jeg kan fint gi en fremmed komplimenter for fint hår. Men det er noe med grenser da... :confused: :o

Tja spørs litt på situasjonen kanskje. Tror ikke jeg hadde brydd meg om noen tok på håret mitt. Men så er jeg en raring som syntes det var hyggelig å bli klappet på gravidmagen og da..

Haha nei! Med mindre du er frisør da :p
En raring på en pub lukta på håret mitt engang, han satt bak meg :eek:
Har ikke tall på hvor mange ganger håret mitt er blitt tatt på, gjerne av litt middelaldrende kvinner og håper alle svarer nei selvom jeg vet at noen gjør det :p

Har ikke tall på hvor mange ganger håret mitt er blitt tatt på, gjerne av litt middelaldrende kvinner og håper alle svarer nei selvom jeg vet at noen gjør det :p
Whaaat?:eek:
Hvorfor det, har du sånt unikt vakkert og uimotståelig hår? :p

Synes ikke nei. Stakkars mannen min har så lanft og krøllete hår at ved flere anledninger på buss har vilt fremmede folk bare "måttet" ta på håret hans :hilarious:

Whaaat?:eek:
Hvorfor det, har du sånt unikt vakkert og uimotståelig hår? :p
Tydeligvis, syns ikke det selv da :p
1465288333607.jpg har til tider mer fall og gjerne da de dukker opp :p
Skjedd i butikken, på jobb, på gata osv :o

Synes ikke nei. Stakkars mannen min har så lanft og krøllete hår at ved flere anledninger på buss har vilt fremmede folk bare "måttet" ta på håret hans :hilarious:
Huff fælt å le, men godt noen andre også får oppleve det ;)

Haha stakkars :hilarious:

Hehe, han tar det ikke så ille opp da, bare skryter med at han har så flott hår at det er helt uimotståelig for andre :P
Jaja enda godt det da, syns det er sært å ta på håret til andre, spesielt noen du ikke kjenner :p
Jeg sier som regel til mannen av huff nå skjedde det igjen :p

Jaja enda godt det da, syns det er sært å ta på håret til andre, spesielt noen du ikke kjenner :p
Jeg sier som regel til mannen av huff nå skjedde det igjen :p

Er litt sært ja, skjønner liksom ikke helt hva det er som får en person til å ville ta på håret til en totalt fremmed person :confused:

Jeg syns kanskje ikke man trenger å ta på fremmede uansett jeg da... Kanskje for å redde dem fra å bli påkjørt og sånn, men ikke bare for å ta på dem.

Skjer ikke spesielt ofte, men virker litt merkelig. Det som derimot er helt uakseptabelt er de som spiser på håret til andre (ref en mindre behagelig opplevelse i metroen i Paris hvor mannen dom sto bak meg tydeligvis trodde håret mitt var allemannseie?!.. Needless to say, klippet hestehalen en del kortere når jeg kom hjem)

Back
Topp