Skal straks prøve å sove
Litt vanskelig å skravle mye når man er trøtt. Men kommer til å skravle i morgen
Litt vanskelig å skravle mye når man er trøtt. Men kommer til å skravle i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får lykke tilJepp, men grått og svart sammen blir kjedelig må ha farger å friske opp med :O blæææ vanskelig
God natt daSkal straks prøve å sove![]()
Litt vanskelig å skravle mye når man er trøtt. Men kommer til å skravle i morgen![]()
Skal prøve på detJa må varme formen litt så går det nok bra![]()
Har ei venninne som er på sin andre prolaps og kun 28 årJa... mitt værste mareritt..
Håper det roer seg veldig fort!Ja roer seg sikkert om noen dager. Tempoet henger igjen etter utfordringen.![]()
Haha kan se sånn ut, ingen vil være sist ihvertfallNå ser det ut til at det har utviklet seg til en sånn skravleversjon av "du legger på først, - nei du legger på først"![]()
Liker meg på kjøkkenet så ikke noe å være imponert overImponert kjenner jeg
Jeg ogsåJeg er fortsatt her
Tusen takkDu får lykke til![]()
Det skal nok litt til ved vanlig aktivitet![]()
Ingen fare ;-)Ja... skriver i frykt for å komme på plass 99
Hahahahahahahahaha, dævverNå ser det ut til at det har utviklet seg til en sånn skravleversjon av "du legger på først, - nei du legger på først"![]()
Hahahahahahahahaha, dævver![]()
![]()
![]()
Ja det bare slo meg når jeg leste igjennom noen av kommentarene.. Hehe tror det blir mange trøtte tryner på jobb i morgenHaha kan se sånn ut, ingen vil være sist ihvertfall![]()
Lurer jeg også påHvordan får du 500 innlegg på en dag lurer jeg pågod natt og sov godt
Måtte kaste inn håndkle til sluttTrenger vist ikke det nei for dere slutter jo aldri![]()
Ser for meg at det aldri skjer igjen for å si det sånn, men gøy det var detWow, det er omtrent som jeg hadde i mine glansdager det, under konkurranser :-D
Det er veldig mye :-D