Det er ekstreme tilstander her inne i dag , pleier ikke å være fult så aktivtJa okey da er jeg med igjenSkal si denne skravlingen deres tar helt av
Jeg har ikke sjans til å henge med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ekstreme tilstander her inne i dag , pleier ikke å være fult så aktivtJa okey da er jeg med igjenSkal si denne skravlingen deres tar helt av
Jeg har ikke sjans til å henge med![]()
Nei vent littDa legger jeg meg. Natta jenter![]()
I dag jaOg fortsetter å skravle mye![]()
Ja jeg håper det fortsatt vises at det er en traktor imorgenKultÅsså en traktor
![]()
Huff ja godt hun skal være hjemme imorgen.Frøkna her ville ikke sove i kveld... Ble nok litt for sent på badet for henne i dag, vi måtte vente til storebror kom fra fotballkamp, og da ble klokka 19.10. Og plutselig kom pappa hjem også, og da ble det enda senere.
Så da rakk hun å bli overtrøtt.
Sovnet ikke før 21... Godt hun skal være hjemme i morgen og.
Får jo ikke gjort noe her hjemme joIkke jeg heller
men det er jo det som er kjekt.. er bare i dag jeg har mål.. evt morgen for å nå rundtall.Det får være nok
Bestemt deg nåGul, lysblå eller petrol![]()
Hva for koppholder?Vanskelig å skravle og bestemme seg for farge på koppholder![]()
Ikke i dag neiIngen som tørr å slutte![]()
Det ble det jagavekort til verktøy![]()
Nei det kan man trygt siHuff ja tar ikke lang tid det nå![]()
Får håpe det jaOkeiDet vil jo gå fint
![]()
Sove godt da snuppa miBle så trøtt her nåSå går å legger meg
![]()
Ja er mye bedre å se han på utsidenHeldig der
Fikk 3D da jeg var hos han spesialisten i uke 20 så har jo noen fra tidlig? Men han hadde hånden foran ansiktet så fikk ikke de beste bildene
![]()
blir spennende å se når det blir... kan jo være når som helst... må vel inn å snike på fødtelista på juni snart
Nope fri i morgen ogsåJobber du i morgen?
Takkså stilig![]()
Jeg skal snart legge meg tenker jeg... trøtt altsåIkke i dag nei
Koppholder til vognen fra tinkafuHva for koppholder?svart går alltid hjem
![]()