Ja. Det er det. Jeg var blodgiver inntil jeg ble gravid med eldste, siden har jeg vært ammende eller gravid eller de siste årene bare prøverdet er forståelig. kjekt å kunne bidra med noe som er lite for oss, men til så stor nytte for andre...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Det er det. Jeg var blodgiver inntil jeg ble gravid med eldste, siden har jeg vært ammende eller gravid eller de siste årene bare prøverdet er forståelig. kjekt å kunne bidra med noe som er lite for oss, men til så stor nytte for andre...
Takk det samme når tiden kommer.Sove godt![]()
Hehe, det roer seg vel her etter hvertTror nok ikke det
Å sånn å forståIkke spesielt. Men jenta våkna og gubben føyk opp og tok henne over i vår seng.skal jeg få plass i senga må jeg opp snart
Ikke lenge til tror jeg.Takk det samme når tiden kommer.
varmen da? eller tenner? her fikk hun sin første tann på lørdag. var litt usikker på om det var en tann jeg kjente, men i dag er jeg helt sikkerHåper.
Hun har våknet oftere i det siste
Nei skjønner detHan er ikke så verst
Ingen flere målOg nå er neste mål?
ja... synes den er litt trang over armene.. og hun er ganske spinkel... syntest ikke jeg strikket så stramt heller :/Da får du brukt den endel![]()
Aner ikke, gidder ikke målHva går du for da?
Gjør nok det jaHehe, det roer seg vel her etter hvert
Ikke sant!Dårlig gjort![]()
Jaa tenk. Snart ett årBlir stas med bursdagen hennes![]()
Du har permisjon da?Ikke jeg...![]()
Ble så trøtt her nåÅ så spennendejeg gleder meg til lillebror er på utsiden
3D er gøy, men denne gangen fikk vi så mye ul at vi fikk fra gyn og droppet privat. For å slippe å forstyrre unødvendig
![]()
Holde deg på topp 10 bareIngen flere mål
Så snart påtur oppÅ sånn å forstå
årene går fort... skal ikke ha dårlig samvittighet for det. mange som bor nærmere som ikke vurderer det en gangJa. Det er det. Jeg var blodgiver inntil jeg ble gravid med eldste, siden har jeg vært ammende eller gravid eller de siste årene bare prøver
Helt urolig<3<3Jaa tenk. Snart ett år![]()