Det er jo noe daNeikan bare strikke rett frem
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo noe daNeikan bare strikke rett frem
![]()
Så da skal du spise meg?Ja du er farlig nå
Du har nok merMakan til skravling!!
Jeg har vel 60![]()
Hehe har ikke tid til sånt sånn som dere skravlerTeitinger!
Gjør ikke det men ser alltid på hvor langt det er opp dit og ned til tienfe
Jeg er en smule bortskjemt ogsåJa det fårn si![]()
Yes da blir du bortrSå da skal du spise meg?![]()
Men ene tannlegen jeg møtte ødela litt av den tanken. Jeg sa jeg hadde trekt 4 tenner oppe og han sa den ene tannen var en ekstra tann., så er jo gjerne mulighet for flerKrysser fingre for at du slipper mer ja![]()
Hektisk kan være bra. Men jeg er ikke god på å ha det for hektisk over tid da.. Har familien noen sommerplaner da? Snart sommerferie! :OSå bra det går framoverdu har virkelig fått det
Her er alt som før, bra men hektisk![]()
Så bratror svigermor har planer om å strikke en genser
Hvor langt har dere kommet?Det gjør vi og nå
kan jo kjøpe noe nett som myggen ikke kommer gjennom, men blir fort like dyrt som å kjøpe komplett.. treverk, stoff, fester, skinner o.lLes deg opp på muligheter![]()
Spiste sjokolade daJeg. Har. Så. Lyst. På. Sjokolade
Jeg sjekker første dagene så på sluttenHehe har ikke tid til sånt sånn som dere skravler
Kommer til å sjekke mer på slutten tenker jeg
Vil ikke ha spiral men andre prevensjonsmidler har heldigvis hvert veldig effektiveda må det være at jeg blir gravid mens jeg bruker spiral
Helt sikker på at du får det tilFordi jeg må kvitte meg med 4 plagsomme kg
Kutter bare ut usunn mat og trener mer![]()
Flinke du500 innlegg på meg..
Spennende da ?Dagsseminar med jobben![]()
ja det er noe helt spesielt. her lyser lillesøster opp bare hun hører stemmen til storesøsterJeg blir så glad av å høre sånn
Jeg har ei maskin...Bare ni minutter her. Men sitter å ser på klærne som må henges opp
Er vel ikke langt bak duFlinke du