Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moro! Synd jeg ikke har hatt så mye tid til å være med. Blir nok dårlig med å komme meg på topp 10 for å si det sånnI da har det vært helt sinnsykt tempo!![]()
Det gjør vi og nåPrison break her nå. Må se oss igjennom de første sesongene før ny sesong kommer![]()
Litt deilig i grunnHelt sant! Ikke ofte man ikke trenger å bekymre seg over det![]()
Uke 39+0. Ja flaks det for neste dag startet med rier og 3,5 gå etter var han fødtFødte du før termin da eller?
Flaks du rakk å bake![]()
Men hun prøver vist å late som om hu ikke gjør detJa hun gjør nok det![]()
var veldig fint.... må høre med mannen om vi skal bygge noe slikt eller kjøpe ferdig på møbelringenÅh! Sånn vil.jeg ha
men de er jo sinnsykt gode
Ta det som et komplimentLitt så![]()
Da er det noen ihvertfallJa, det er noen barn rundt oss, også er det et større boligfelt rett bak oss. Ene Svigerbroren min med 2 barn på 5 og snart 2 bor 2 hus innenfor oss![]()
Les deg opp på muligheterhelt sikkert, men må ha det myggfritt også![]()
Jo mange år siden! 2004 eller noe sånt. 3 sesonger. Ja, så reklame for det på facebookKommer det ny sesong?
Er det ikke mange år siden den startet da?
Serien er tilbake med ny sesong snartKommer det ny sesong?
Er det ikke mange år siden den startet da?
Så bra det går framoverJadaTatt i betraktning alt som har vært de siste ukene, så gjør det det. Nyter flotte finværsdager
Deg da?
Ja.. Men nå kommer jeg til å få innkallelse hvert årHurra for det i det minste![]()
Jeg blir så glad av å høre sånndet er slik det var her før baby... har ikke blitt mindre kos.. sitter ofte med de begge 2 sammenherlig med søsken kjærlighet
Hehe! Sånn det skal væreHvert altfor mye liv her inne så man får nesten ikke fulgt med![]()
Oi, det var jo ganske kjaptUke 39+0. Ja flaks det for neste dag startet med rier og 3,5 gå etter var han født
er veldig glad i strawberry daiquiriJa de er det, derfor jeg er redd jeg kunne spist meg ihjel på jordbær. Er bare så himla godt! Spesielt når man har vært ute å herja i flere timer![]()
Hva da?Ser en serie som klikker xD
Vi får se daTviler jeg på![]()