Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner deg godt! Tror ikke det kommer en nr 3 her! Da blir det i så tilfelle ved et uhell eller etter mange årHåper det blir helt borte... det er en av grunnene til at jeg ikke vil ha nr 3
Teitinger!Bevis på at hun tenker veldig på første plassen![]()
Og etter det tok det tok det 5 år før jeg kontaktet en tannlege igjenOi, huttemegtu så uheldig du har vært![]()
Der på alt jeg burde gjortHva gjør du på?![]()
Får helt grøsninger jegGlemte å nevne at led regulering så vokste en tann utenfor og feil. Vokste sammen i roten med en annen tann. Ble hull. De skulle trekke. Forsvinner. En kommer tilbake. Vi er redd for å fortsette for nå er det langhelg hvis vi skader roten. De kommer tilbake og fortsetter. De ødelegger den andre tannen også så den måtte jeg trekke også
det er slik det var her før baby... har ikke blitt mindre kos.. sitter ofte med de begge 2 sammenDet er godt å høre altså, Siden vi venter nr 2. Storesøster er veldig kosete og har alltid vært det, håper det forblir sånn ♡
Det så godt ut!
Ja du er farlig nåHva, skal du spise meg?![]()
Ser en serie som klikker xDDer på alt jeg burde gjortdu da?
De var fine! Klompelompe?Ja. Skal lage noen sånne her ogVis vedlegget 181070
På pallen, gratulerer!Å ja
På 3
nei denne så jo ganske enkel ut... men skulle jo helst hatt det regntett daSå fint ut detikke så vanskelig å lage
![]()
kunne spist meg ihjel på jordbær da jeg gikk gravid![]()
Oi, det var ikke verstTakksist jeg bakte de kjeksene var i februar i fjor
dagen før jeg fødte xD
Er jo detBraMange som drar hverandre opp da
![]()
Men bare 50 foran daimPå pallen, gratulerer!![]()
ÅååjaHahatil min gutt altså
![]()
Ja, det er noen barn rundt oss, også er det et større boligfelt rett bak oss. Ene Svigerbroren min med 2 barn på 5 og snart 2 bor 2 hus innenfor ossHar MJ jevngamle der å leke med og?![]()