Masse heldige folkVirker sånn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse heldige folkVirker sånn![]()
Det er jo helt perfektHan ønsker seg en kompressor til 4000 så han får få seg ett gavekort så får han legge ut for det resterende selv
Høres godt ut i min ikke gravide del av hjernenOps, da ble det visst grilling i dag.
![]()
Har roet seg seg masse herNå ble det stille her inne, når jeg endelig har tid til å skravle![]()
Har lurt på det sammeJoda, men har alle her inne fri idag eller?!![]()
Godt med bløtkokt egg på skivaEgg har jeg lyst på![]()
Det er sikkert og visstSmåbarn ER slitsomt![]()
Nei. Permisjonen min er ferdig. Men hun har ikke bhg plass før 16 august så er hjemme på dagtid og jobber enkelte kvelder.Ja stemmer, du er i permisjon dukoselig med det da, her er det tredje runde med film, nå ser vi stor ståhai
![]()
Godt at det ikke var mange sider å gå igjenom nå syns jeg daNå ble det stille her inne, når jeg endelig har tid til å skravle![]()
Var det så deilig nå som jeg faktisk kan få sjekket rundt ellers på forumetJa, det var helt utrolig aktivt![]()
Mye legging av barnEr som regel stille på denne tiden
Ja tror nok han blir kjempe gladDet er jo helt perfekt![]()
Er den ødelagt?![]()
Tlf min kan visst ikke reddes
Det er stas vettuTenkte å kjøpe duplo snart. Det falt i smak borte p besøk ihvertfall. Så hun må vel få eget
Ja det er jo kjektGodt at det ikke var mange sider å gå igjenom nå syns jeg da![]()
Oi, det er myeNå er jeg 3 timer bak:O
Hehe ikke sånn som megJa OkeiNå skal det sies at jeg ikke bruker såå mye penger på garn
I forhold til andre ting
Ja det er det som er greit med barneklær
![]()
Tror ikke jeg tar noen ny utfordring duHehe. Om du ikke blir utfordret da![]()
Så deilig daBle en ny time der![]()