Liker ikke telefoner fra dem selvBlir alltid litt skvetten når barnehagen ringer.
Ped. leder som spurte om hun kunne gi ut nr mitt til noen som hadde spurt
Ser for meg alt mulig skummelt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker ikke telefoner fra dem selvBlir alltid litt skvetten når barnehagen ringer.
Ped. leder som spurte om hun kunne gi ut nr mitt til noen som hadde spurt
Ser det ordnet seghehe jada jeg er litt dramatisk bare![]()
Ja, det var helt utrolig aktivtAlle skravlet jo her som en gal![]()
Tenkte å kjøpe duplo snart. Det falt i smak borte p besøk ihvertfall. Så hun må vel få egetHelt typisk![]()
Jepp jeppDa er det bare å nappe den ut![]()
Nå er jeg 3 timer bak:ODet er ingenting
Jeg er 2 timer bak...![]()
Ja det er noe der. Og siden jeg jobber i bhg selv vet jeg hvordan det er å ha barn der som ikke er helt på topp... Og nå skjønte jeg at bhg til frøkna blir malt om dagen, og da må de ut på tur... Og det er ikke optimalt for henne å gå lange strekker nå. Det orker hun ikke....Ja det er ekstra kjipt om man sender de for tidlig i bhg også kommer de hjem mye værre
Hehe. Om du ikke blir utfordret daDet tviler jeg på![]()
Hihi, jeg aner ikke prisen på en tann så jeg tok det jeg haddeSnill tanfe min tanfe kom kun med 10 når jeg var lite.de siste tenne 20 xD
He heDet gjør du velikke nei
Gått hett for seg idagFader å dere skravler.
Umulig for en fult arbeidene mamma å følge med jo![]()
Husker det var stress med flytting. Hadde ingen barnevakt hellerStakkars BarneVakten den dagen
Deilig med kyllingOps, da ble det visst grilling i dag.
![]()
Ble en ny time derSov godt igjen![]()
Haha, jeg pleier som regel å si med en gang at alt er braLiker ikke telefoner fra dem selv
Ser for meg alt mulig skummelt!
3 t nå:OLenger og lenger bak
Greit å holde henne hjemme litt ekstra jaJa hun ble luftet ;-)
De fant ikke noe galt hos legen. Så da er det nok bare et standhaftig virus..
Men foreløbig ikke feber. Bare den fæle hosten.
Så spm er om hun bør være hjemme i morgen og evt onsdag også for å få bukt med det og kanskje hosten også. Så hun ikke får tilbakefall..
Ja det vil jeg tro! Rimelig umulig å følge med her også selvom jeg prøvde tappertFader å dere skravler.
Umulig for en fult arbeidene mamma å følge med jo![]()
Er detKjipt å ta jern syns jegjeg skulle starte med det etterhvert og, får se hva prøvene fra idag sier.