Håper han blir fornøydDet er jo også en flott gave da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper han blir fornøydDet er jo også en flott gave da![]()
Betryggende å høreHaha jaja. Rent vann fra springen
Vi har totalrenovert en hel etasje over tid. Helt ny rominndeling osv. Var opprinnelig en leilighet der oppe. Som for øvrig var hinsides styggEr det hele badet som får en overhaling?
Hva trodde du? BRUSBetryggende å høre![]()
DET HAR VI OGSÅ gjort her. Mannen endte med å kutte av litt på en side osv. Den som ikke vil den skal. Og vi er sta beggeKnotete med slike trapper
Vi slet med en sofa![]()
Ja men det er jo kjekt å utnytte plassen slik at man kan bruke detVi har totalrenovert en hel etasje over tid. Helt ny rominndeling osv. Var opprinnelig en leilighet der oppe. Som for øvrig var hinsides stygg
Var en kar som bodde her. Han leide ut kjelleren og loftet som 2 leiligheter . Han bodde i hovedetg selv.Ja men det er jo kjekt å utnytte plassen slik at man kan bruke det
Typisk mannfolkVar en kar som bodde her. Han leide ut kjelleren og loftet som 2 leiligheter . Han bodde i hovedetg selv.
Joda er deyEr jo ikke det![]()
Mhm alle bildene siste åretÅhh neeei:/ Bilder går tapt?
Må ha mer bensin førstNår tar du andre halve?![]()
Ja alle bildene borteUff dadet var trist...
Må vel lade til kveldsHar gått ned 45% her. Og jeg har vært litt av å på
Ja, det syns jeg faktiskHe he det er kanskje dumt
Enn du da?Han er ute ,skal snart til en kompis
Aldri gøy å vente.. håper dere kom raskt innMin var fin denbare ventetid på kontrollen som er drit kjedelig
mannen kjeder vettet av seg xD og begynner å bli sulten
![]()
ÅjaJeg kan strikke altså, men ikke så raskt. Er ikke så rutinert. Ser en del video og spør om en del hjelp![]()
Vi har jm som kommer på visit og sjekker så tar hun avgjørelsenDet forstår jegMen det er jo bare noen skruer vel?
![]()
Det har jeg alltid lurt på, hvordan planlegger man å reise til sykehuset da?
Ja OkeiI den dyre regionen ihvertfall.men klart, barneklær krever ikke mange nøster og da blir totalprisen ikke så gale
Ja, de vet litt mer hva som kan skjeDe har vel bedre kontroll nå får vi håpe![]()