Jeg får vel ta turen innom i juli daGått glipp av noe du da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får vel ta turen innom i juli daGått glipp av noe du da
Måtte lade min etter tre t jegBatteriet mitt lider av at jeg har vært her hele dagenog jeg har ny telefon med nyt batteri
Mange har gratis frakt om man bestiller for et visst beløpEr jo fryktelig tungt så sikkert 1000 i frakt
He he det er kanskje dumtNei, det har vært lett til nå. Denne mnd er jeg usikker. Skal det være sånn fart her inne hver dag som i dag så får jeg ikke gjort noe her hjemme..
Det blir det virkeligDet blir godt
Ja må søke litt tror jeg... får ikke lønn før på fredag så han vet han må vente litt uansett før han får vite detMange har gratis frakt om man bestiller for et visst beløp
Han er ute ,skal snart til en kompisHva gjør dere da?
Min var fin denSnilt av degHvordan går det med din registrering?
He he det må du jaJeg får vel ta turen innom i juli da![]()
Hva var du på utkikk etter i første omgang?Vært ute å kikket etter gave til mannen.. selvfølgelig er de utsolgt i butikken og på lager og vet ikke når de får bestilt de... må vel finne på noe annet lurt da... hmm... men hva... noen tips?
Tenkte på ei verktøyvogn.. men må kikke etter noe annet nåHva var du på utkikk etter i første omgang?
Jepp xD ja den smakte godtSatser på detEllers så får du i verstefall en kommentar på at noen så deg
![]()
Isen var god?
Det forstår jegKunne tenkt meg å fått opp sengen hennes snart da. Til helgen kanskje. Også må jeg få pakket den bagen, 1,5 time til sykehuset.
Mmm, hørtes godt utJepp xD ja den smakte godtbare lei av ventetid på kontroll. Vært på selve sykehuset en god stund
![]()
Hmmm, ja, det var jo ikke en liten gave daTenkte på ei verktøyvogn.. men må kikke etter noe annet nå
Vi får vente å seTviler jeg på
For lenge siden eller?Ja det har jeg
De har vel bedre kontroll nå får vi håpeEgentlig ikke etter forrige fødsel skal jeg innrømme![]()
Mulig jeg ser litt før da. Hvilke merker har de?He he det må du ja
Ja med sjokolade sausMmm, hørtes godt utEr det softis?
Sykehuset?... Noe jeg ikke har fått med meg? Eller skulle du i dag? Tenke tenke...