Dere som har bugaboo vogn vett noen av dere hvor jeg kan få tak i trekk til bøylen? Mini synes den er gøy å bite i og vil gjerne beskytte den bittelitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen?![]()
Har bare sett en fra Sverige som selger på Instagram. Idapdesign.se![]()
Dere som har bugaboo vogn vett noen av dere hvor jeg kan få tak i trekk til bøylen? Mini synes den er gøy å bite i og vil gjerne beskytte den bittelitt![]()
Skattifnatti selger i norge hvertfall![]()
Ellers er det M.S syjunta og rafaellas creativa design, begge på fb
Jeg kjøpte trekk i skinn fra Stylebug, og er veldig fornøyd med utseendet i hvert fall. Siden ungen ikke er født enda har jeg ikke fått testet ut vogna og trekkene skikkelig. Tenkte skinn ville være robust og vare lenge, men krever jo vedlikehold nå og da, slik skinn gjør. Kostet en del for trekkene, men slapp unna toll og moms, av en eller annen grunn.
Lurer på om jeg så det på finn.no
Stroller bumper bar cover og stroller handle bar cover var det jeg kjøpte. Kan sikkert bytte ut "stroller" med "Bugaboo" i søket også. Tror jeg søkte på litt av hvert. Kom over Stylebug via Etsy, men endte opp med å kjøpe fra Stylebug sine egne nettsider.Takk for tips, vett dere hva jeg skal kalle det når jeg søker etter det?
Stroller bumper bar cover og stroller handle bar cover var det jeg kjøpte. Kan sikkert bytte ut "stroller" med "Bugaboo" i søket også. Tror jeg søkte på litt av hvert. Kom over Stylebug via Etsy, men endte opp med å kjøpe fra Stylebug sine egne nettsider.