Hun gikk inn igjen, så jeg ble alene uteDa hadde jeg prøvdpå med solhatten og krem!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun gikk inn igjen, så jeg ble alene uteDa hadde jeg prøvdpå med solhatten og krem!
nei kan jeg tenke meg.Hihi... her har vi dusjkabinett over badekaret... det var ikke bare bare å montere...
I dag er det varmt her også... har skyet litt over nå me 13 i skyggen endaVært på matbutikken og apoteket her.
Varmt å trille i solen gitt
Var den fra noa noa jeg tenkte på jaden fra noa noa?
Nei. Dusjen var så dårlig i huset vi kjøpte så måtte kjøpe nyttnei kan jeg tenke meg.
Dere pusser opp dere og ?
Ja det var helt fantastiskDet var ikke ille, og så bra han kan hjelpe i dag da)
var vel boozt. skal se om jeg finner den.Var den fra noa noa jeg tenkte på ja![]()
Ah skjønner. Greit med ny da jaNei. Dusjen var så dårlig i huset vi kjøpte så måtte kjøpe nytt
Den så veldig fin utJa det er et nydelig sett, men strikker bare jakken på bildetI brun<3
Takk skal du havar vel boozt. skal se om jeg finner den.
http://www.boozt.com/no/no/noa-noa-...35?navId=62986&group=listing&position=1000000
Da hadde jeg brukt minst 4 tJa beige er kjempe fint det å ser jeg for megMen denne er 0-3 mnd og tar kun 2 timer å strikke( altså for meg da) Skal strikke en til snuppa mi å
Hun sa hun ville ha rosa
![]()
På en måte de samme hullmønsteret der. Bare en trangere modell. Veldig søt da. Grei pris ogsåTakk skal du ha![]()
En dårlig husmor i så tilfelleJoda snuppa, det er du![]()
Ja må nok detVi får vente å se![]()
Lenge siden neiFor lenge siden eller?![]()
Alt mulig synes jegMulig jeg ser litt før da. Hvilke merker har de?
Nå må jeg ned å kjøpe den isen altsåJa med sjokolade saus![]()
Vekstkontrollhadde time for en time siden yeah
![]()
Synes du burde gjort drtBadekaret er i hus!!
Jeg fikk lyst å kysse kranbilføreren!!
Love him!!
Hurra for detJa nå er det i hus![]()
Ikke så mye trim herFor trim av det tenker jeg