Sov godt begge toSer ut som frøkna er klar for lur nummer to. Må nok legge meg sammen med henne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov godt begge toSer ut som frøkna er klar for lur nummer to. Må nok legge meg sammen med henne
Nei, ikke så mye. Er ganske i le hagen vår.Blåser det? Ta hun med å så se an![]()
Men tok de ikke blod prøve?Ja veldig merkelig.
Men vi får bare ta tiden til hjelp. Holder henne nok hjemme et par dager for sikkerhets skyld.
Joda snuppa, det er duHaha så absolutt ikke![]()
Hihi, er jo bare morsomt daUff. Ikke få meg til å grue![]()
Da hadde jeg prøvdNei, ikke så mye. Er ganske i le hagen vår.
Der har jeg aldri handlet..Liker samsofie jeg
Ja bare venter på det. Hun sover nåPlutselig løsner det![]()
BarnashusTenkte på åssen nettbutikk![]()
Nope kjørerGår du eller?
Jeg lå jo et godt stykke bak etter helga, så synes jeg fikk tatt inn litt i går. Toppen er jeg likevel langt unnaRundt den tiden jeg og
He he ja en håndfullEn håndfull![]()
Oj det var målet sittJeg syns det hadde vært så gøy å holdt meg over topp 10 siden jeg har klart det hver mnd siden jeg bestemte meg for det i fjor, regner med jeg får nok å henge fingrene i fom neste mnd
Jar stikket 3 av de... synes de har kjempe god passformJa stemmer du sa det. Pilotluene er fine. Kanskje strikke et par selv av de.
Gått glipp av noe du daDer har jeg aldri handlet..
Hva skulle han få?Vært ute å kikket etter gave til mannen.. selvfølgelig er de utsolgt i butikken og på lager og vet ikke når de får bestilt de... må vel finne på noe annet lurt da... hmm... men hva... noen tips?
Og noen vil jo det også.Ingen tvil om det
Ett verktøyvogn med verktøy.Hva skulle han få?
Kunne tenkt meg å fått opp sengen hennes snart da. Til helgen kanskje. Også må jeg få pakket den bagen, 1,5 time til sykehuset.Hun var det jaNei gjør jo ikke det
![]()