NettoppJa, gal og gravid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NettoppJa, gal og gravid![]()
Ja, vakre megDa får vi jo se deg
Han hadde det traveltHan var tidlig
Samme her! Vil ha i nøytral farge!Ja, det passer nok fint![]()
Den Orange forrige mnd hadde nok blitt litt feil..![]()
Nei det er ikke detJa navn er ikke enkelt.
Jeg hadde aldri begitt meg ut på noe såntHåper det! Litt spesielt for den skal være med stivelse! Så måtte kverne ris! Skal egentlig ha vann over men ellers i oppskriften står det pudder melk (vanlig der nede) så tok heller melk så spent på hvordan dette går![]()
Ringe hvem sa du?Må ringe egt t jeg men
Regner med det jaIgår var det 6. Regner med samme nå i løpet av natta![]()
Ååh en fjern drømDet varierer veldig. i dag var 07.30
Ja, det er virkelig tempo her i dag. På en mandag. På dagtidVar det da! Jeg prøver å holde følge men er jo umulig!
Det enkleste er ofte det besteHun leker med klærne mine nå som hang til tørk. Gjemmer seg under de og leker borte bø mens hun humrer for seg selv. Haha![]()
Ja det er det.Nei, det er sant. Bra de passer på oss uansett daJeg skal ta nye prøver denne uken jeg. Spent.
Åja travelt er dethehe veldig gøy da. men travelt![]()
Nei.. ikke kommet meg opp av stolen her heller endaJa, får prøve på det. Har ikke gått enda heller da![]()
Strikke har vi ikke tid tilNei nå måtte jeg sette meg på en kafé for å holde følge hertror ikke jeg kommer meg hjem herfra selv om det er 10 min unna hjemme
Planen var å strikke i dag, men får kanskje revurdere det litt
![]()
Synes snuppelus/guttelus har hatt mye fristendeIkke bra nei
Så snill du er daHan ønsker seg kompressor,men den får han kjøpe selv. Han har sett seg ut ett verktøyskap for noen mnd siden som jeg tenkte jeg skulle overraske han med... blir sikkert sur for den koster litt penger men glad for verktøyet![]()
Ja så bra har det ikke vært på lengeDet går virkelig unna i dag![]()
Hehe utrolig hva man plutselig kan finne påJeg hadde aldri begitt meg ut på noe sånt![]()