Ja, men det er jo bra det også for da blir Tamara glad også får vi fine premierJa er dettegn på at dere skravler for mye
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men det er jo bra det også for da blir Tamara glad også får vi fine premierJa er dettegn på at dere skravler for mye
![]()
Er helt grei detVar det noe godt da?
Det varierer veldig. i dag var 07.30Når står SE opp?
Ja for den kom derfra eskenHe he det hadde du vel
Det er nok for mye å lese gjennom jaGod formiddagJeg sovnet på et blunk i går og var utrolig deilig å ikke våkne til en sau
Prøver å lese meg igjennom de manglende timene jeg ikke var innom, men det blir jo nesten umulig
dere er så flinke til å skravle
Håper alle får en din dag i dag
![]()
Oopj hva gjør dere nå da?Herregud det er mulig ikke badekaret kommer opp trappen!!!![]()
De er skjønne da jaÅ det er så stas! Nevøen min har akkurat sluppet taket og de er jo så søte når de akkurat har lært seg å gå ♡
Som du skravler skulle man tro topp 3 var måletTopp 20 er målet her
JaHehe ja du burde jo vite det ")
Takk... jo dek gikk fint, men de var ikke her før 17.45God dag til deg![]()
Her er det 15-16 grader og sol men med skyer rundtVar 56% sjans for regn...
Hvordan gikk det med gjestene i går? Og gratulerer med dagen til mannen![]()
hehe veldig gøy da. men traveltEr helt facinerende å se. Selv om hun er dypt opptatt med noe. Og står ved bordet. Så går enten en arm, en fot eller hele kroppen og er i konstant bevegelse
Får bare holde utHaha, skjønner det![]()
Så braBle en god time![]()
Godt var det ogsåKlart det er innnafor
Kjipt. Når det er sånnog det gikk faktisk ikke.
omg
nå blir det kranbil
Jeg får ikke gjort noe før alt annet er helt tørtMå sette på en maskin
Det er bra det. SuntSånn er min også
Vi må ha kranbilOopj hva gjør dere nå da?
Ja alt avhenger vel av været også?Det var det. Men så tjente bøndene bare mindre og mindre. Mange gav deg og dårlige bærsomre. Så da ble det lit bær. Lurer på åssen årets sesong blir. Betaler gjerne ekstra for norsk bær kontra belgisk
Skjønner ikke åssen du klarte detDet var mye ja![]()
Hehe ja den dør ihvertfall ikke utMerker detteKeeping up with the skravletråd
![]()