Søtnos L ♡Hun leker med klærne mine nå som hang til tørk. Gjemmer seg under de og leker borte bø mens hun humrer for seg selv. Haha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søtnos L ♡Hun leker med klærne mine nå som hang til tørk. Gjemmer seg under de og leker borte bø mens hun humrer for seg selv. Haha![]()
Å jaKake er stas![]()
Hadde telefon i hånda 24 timer i døgnetSkjønner ikke åssen du klarte det![]()
Å så kjedelig daFordi jeg kom meg sent i seng igår, og minstemann våknet da jeg la meg![]()
Strikking har vi ikke tid til, vi må skravleNei nå måtte jeg sette meg på en kafé for å holde følge hertror ikke jeg kommer meg hjem herfra selv om det er 10 min unna hjemme
Planen var å strikke i dag, men får kanskje revurdere det litt
![]()
Så deiligDet gjorde vi![]()
28juni. Ut med spiralen og ta den prøven man skal taMasse lykke til
Når skal du dit?
Skal for det meste kose oss. Skal inn i byen å sjekke om de har det jeg tenkte å kjøpe i bursdagsgave til mannenMinst mulig kjenner jeg. Men nå vel få unna litt her hjemme og noen ærender.
Enn du?
Første dagen i ramadan og rød dag i sverige så får nesten få med meg snuppa på å lage kjeks som er tradisjonelt for egyptOiDet hørtes godt ut
Og kjeks?
Tegne er gøy![]()
Hehe. Håper ikke du går overtid iallefallGreit for meg![]()
Hehe noe lyst da altsåHelst noe som passer til rosa![]()
Ja det er på høy tidPåtide med frokost for meg og lunsj for jenta,
Fant ut av detStrikking har vi ikke tid til, vi må skravle![]()
Det er det jaTja vi får se, mange dager igjen!
JaaÅ det er så stas! Nevøen min har akkurat sluppet taket og de er jo så søte når de akkurat har lært seg å gå ♡
Det er godt detSkal for det meste kose oss. Skal inn i byen å sjekke om de har det jeg tenkte å kjøpe i bursdagsgave til mannen
Kan godt vente til jeg har ferieKjipt... skulle kommet skikkelig sommer nå..
Var heldig med den daEr det eneste jeg har vunnet![]()
Ikke si sånnHehe. Håper ikke du går overtid iallefall