Ja er det altsåDet er close
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er det altsåDet er close
gjett omTiden flyr![]()
Au. Stakkars duLov å håpe den holder, men den har fått seg er bra kakk, spesielt oppe ved negleroten![]()
Yes det stemmerTørt?
Så flott dada er sengen til N i hus så da venter vi kun på madrass så har hun juniorsengen sin![]()
Være litt ute, tegne litt og muligens lage litt kjeksSå kos da
Hva skal du idag?
Tenkte å lese meg opp på de to timene jeg sov nå... men gav opp... var jo 40 sider allerede.. tempo roer seg sikkert nåGod formiddagJeg sovnet på et blunk i går og var utrolig deilig å ikke våkne til en sau
Prøver å lese meg igjennom de manglende timene jeg ikke var innom, men det blir jo nesten umulig
dere er så flinke til å skravle
Håper alle får en din dag i dag
![]()
Hun kan komme 5 juli. Så har våre bursdag samme dagHåper detså tidlig som mulig i mnd
![]()
Godt men litt kortSovet godt?
Hun fyker avgårdeHun ligger langt foran meg og. Du hakk i hæl
Kos degjeg skal prøve å slappe av/sove halvtime-trekvarter før vi må ut igjen så snakkes![]()
Sveriges nasjonaldag, men de har ikke tog osv som i Norge så rett og slett en rød dagHvilken rød dag er det?![]()
Her ogHurrra ser litt sol igjen
Huff, håper du snart føler deg mye bedre!Tusen takk, har tullet meg inn i et pledd og skjelver, blir nok det jeg gjør idag![]()
Måtte jo klare detOkei, DET er tøftKlarte du det?
Hjemme igjen nåKjør pent![]()
Tror ikke detFlinke jenta
Er nok ikke lenge til hun fyker rundt!
Mange er skravesyke på morningen300 innlegg på under to timer?![]()
Jeg er ihvertfall ikke like langt bak som degDet tar du lett igjen![]()
Ja snart går aSå moro)