Hadde passet meg perfekt.Ja en mellomting![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde passet meg perfekt.Ja en mellomting![]()
Skal slappe av å kose oss. Fikk vite at vognen ble sendt i dag... så da er det bare å vente i spenning...Hva skal dere idag?
Den titter fram her ogsåHurrra ser litt sol igjen
Skjønner det godt, greit at begge er trøtte når dere skal sove duppVenter på at hun skal bli trøttprøvde meg nå istad men det var nok bare jeg som var trøtt
haha!
Jeg skulle egentlig ha gjort det jeg ogsåMå sette på en maskin
Helt fantastisk var denHåper du får en fin natt![]()
Har nok detJa det har sikkert de fleste lagt merke til iblant![]()
Ja vi har sovet godt ❤ og det ble 2tHåper du sov godt
Huff, men ja legetimen er viktigst!Øøh.. Har tatt feil dag på legetimen jeg..så den kolliderer med noe annet..så det andre må jo da vike.. Jaja.. Sånn kan det gå når man er sliten og ikke har kontroll
HeheNesten godt for var jo umulig å komme igjennom her! Slik som nå kommer jeg heller ikke igjennom alle innleggene![]()
Greit med alt som er fiksetSånn, fikset med legetime
Hehe, har du ikke kunnet det tidligere?Gjorde det![]()
Veldig praktisk for nå kan jeg drikke så mye melk jeg vil![]()
De dopet han ned, men hylte og bar seg allikevelHvordan gikk det?
Ånei, Hvem vil vel detOg det vil jeg ikke ha![]()
God bedring til dere begge, håper dere snart føler dere bedre ❤God morgen alle sammen! Her blir det hjemmedag med syk gutt, og syk meg![]()
Så bra daJa av og til hvertfall
Greit å ha noe å skylde på de neste 4 årene også syns jegKonstant den![]()
Ja det får viVi får se da![]()
oi det var fortFra første rie til hun var ute 1 time og 3 min.
Begynte her hjemme halv åtte, på brystet 3 min over halv ni.
Trodde hun skulle komme i bilen.
Her er det meldt litt kaldere igjen fom i morgen. Jeg som hadde håpet på at det holdt seg slik som det her nå. Minus litt vind daStrand-varme i dag ville vært bortkasta. Skole, leser og fotballtrening. Men vannet tenger noen dager å varme seg på, så det kan godt være sånn behagelig noen dager![]()