Det er deilig! Hadde vært fantastisk å fått slik varme her også... Har egentlig litt lyst å bo sørpåHehe joda.Er deilig. Har basseng ute så hopper i det for avkjøling![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er deilig! Hadde vært fantastisk å fått slik varme her også... Har egentlig litt lyst å bo sørpåHehe joda.Er deilig. Har basseng ute så hopper i det for avkjøling![]()
Godt med litt fri iblant daJa i dag og i morgen
Deilig det daJa det hadde vært noe
Her skal jeg være hjemme til jan.
hehe ja. Evt. større regning hahaKanskje du får rabatt?haha
Det var veldig høytKanskje jeg får kjent på halsen etterpå. Fikk tatt tempen i sted. 39.3 nå.
Så.får jeg be henne vise meg tunga i mårra ;-)
Hun syns det var litt vanskelig tror jeg, så hun er redd det gikk dårlig, men vi får bare se. Håper det gikk bedre enn hun tror for engelsk er jo favoritt faget,at det ikke.blir ødelagt liksomGikk det greit på skriftlig?
Jeg hadde tysk muntlig husker jeg.
Kjedelig. Joda sovet bra
Håpe dere får med dere det som skjerJa det håper jeg også, det er så mye som skjer denne uken![]()
Og som det skravler med engang dere står opp da!Dere skravlet mye etter min leggetid
Enig med deg!Ønsker meg "på stranda"-varme, men helst når ungene har fri. Skal dog skaffe nytt basseng, det gikk i stykker i fjor. (vi har bare sånne som blåses opp, ikke sånne med ti tusen liter vann som står hele sommeren)
På torsdagFlinka![]()
Var litt sliten men mest så sov jo alle andre fortsatt ogsåVille jeg gjort om jeg var sliten
Bra det ble plukket opp for hos henne syns jegHatt det en gang men husker det godt
Tja litt spesielt men sikkert et navn man blir vant til etterhvertHva syns dere om navnet Torine?
Ja ikke santDet er deilig! Hadde vært fantastisk å fått slik varme her også... Har egentlig litt lyst å bo sørpå![]()
Tenker deg natten rable mitt, du hadde nok fått deg en god latterhaha ja og veldig sært . I alle fall mye![]()
Du fikk hvilt littVar litt sliten men mest så sov jo alle andre fortsatt også![]()
Ja her er det jo rød dag så bare å gjøre som vi vilHørtes deilig ut
haha jaTenker deg natten rable mitt, du hadde nok fått deg en god latter![]()
Jeg også, står faktisk på listen minHihi. Vakkert syns jeg
Haha det skjønner jeg godt! Men gikk det bra med deg da, i den farta?Hehehe komisk. De er jo så ulike de fødslene.
Fra vi parkerte bilen til hun var ute 13 min!!
Så vidt opp i senga og ut.
Var student med på fødsel. Hun så skrekkslagen ut hehe