7500 er mye ja. Jeg hadde 7000 på det meste tror jegOi mye. aner ikke ka det meste jeg har hatt er. men ikke så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7500 er mye ja. Jeg hadde 7000 på det meste tror jegOi mye. aner ikke ka det meste jeg har hatt er. men ikke så mye
Jeg forstår.Hun har alltid sovet lite.. Mye våken, reflux og allergi plager.. Så mye gråting og.. Jobber 100% turnus..så enkelte uker kan jeg jobbe 20 timer.. Andre uker (som denne) 45...
koseligJa kjedelig når de styrer på sonvi har vært hos Oldemor og nå er småen lagt
jeg skal i dusjen
![]()
Gikk detJeg ble utfordret til å klare 10000 på en måned i fjor![]()
Dere skravlet mye etter min leggetidPrøver men er jo umulig som dere skravler en søndagskveld!![]()
God morgen til deg også<3God morgen alle trivelige damer
Håper dere får en strålende dag![]()
Ville jeg gjort om jeg var slitenLigger i senga og vurderer å ta jerntabletter og sovne igjen![]()
Det var ikke sniltMannen var uheldig og slapp ei eske opp på foten min, da vi skulle bygge sminkebord til 16 åringen![]()
Åhhh så typisk:/Når jeg har fri ! Og endelig kan dra på stranda.....ja da blir det overskyet
Fikk du litt søvn?Nei nå er det natta herifra også. Sov godt![]()
Satse på detDet klarer du![]()
Huff da stakkar lille:/God morgen! Dette var en lang nattmye gråting fra lille.
Tett i nese og hals pluss tenner som kommer. Stakkars![]()
Så bra.Herlig. Klatra til 4 plass på lista![]()
Hørtes deilig utLigger i senga og vurderer å ta jerntabletter og sovne igjen![]()
Mye muligRonja er nok helt på toppen
God morgenGod morgen![]()
Sovet greit. Bare lite da frøkna stod opp tidlig. Enn du?God morgen alle vakre jenter(evt. damer)
Sovet godt?
Ønsker dere alle en strålende start på uken.
God morgenGod morgen! Dette var en lang nattmye gråting fra lille.
Tett i nese og hals pluss tenner som kommer. Stakkars![]()