UFF daGod morgen alle sammen! Her blir det hjemmedag med syk gutt, og syk meg![]()
God bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UFF daGod morgen alle sammen! Her blir det hjemmedag med syk gutt, og syk meg![]()
Skjønner han godt! Ikke morsomt med slike tabletter!Hehe. Ser den veldiggubben gikk flere år på medisiner som var sånn at han ikke kunne spise verken to timer før eller etter. Og de tabl måtte taes morgen og kveld til spesifikke klokkeslett. Husker han var bra sur til tider
![]()
God tur til bhgSkal kjøre MJ i bhg så kommer jeg tilbake![]()
Siden mannen tar det såpass sjeldent tar det gjerne lengre tidTar sånn ca fem minutter ekstra etter en dusj eller no. Gubben tar det alltid etter eller før dusjen. Merker ikke den ekstra tiden det tar![]()
Veldig deilig soør du megSå deilig da![]()
Takktakk, håper på litt skravletid idagGod morgen!
Riktig god bedring til begge<3
Men blir supert å få badekaret allerede i dag!!! Gleder meg!!He he ja ikke sant
God turSkal kjøre MJ i bhg så kommer jeg tilbake![]()
Satse på detTakktakk, håper på litt skravletid idag![]()
Herlig, skulle gjerne hatt det, her er det sol og 6 graderHer skinner også solen, 20 grader
Skjønner. Hva skal du da?Nope han jeg har stillingen til skal tilbake
Så på temp nå og var 25!!Herlig, skulle gjerne hatt det, her er det sol og 6 grader![]()
Wow det var heftig fort altsåFra første rie til hun var ute 1 time og 3 min.
Begynte her hjemme halv åtte, på brystet 3 min over halv ni.
Trodde hun skulle komme i bilen.
Ja selvsagt.Var tøft å komme tilbake i 100% når ikke ungen sover i allefall
Så deilig med badekarMen blir supert å få badekaret allerede i dag!!! Gleder meg!!
Vet ikke, fikk vite det på torsdag såSkjønner. Hva skal du da?
Ja ikke mye tid å tenke på gitt hihi.Wow det var heftig fort altså![]()
God morgen, det hørtes helt herlig ut, blir nok godt vær idag jaGod mandags morgen
Sola skinner.
Ungene er levert på skole og bhg innsmurt i solkrem siden jeg regner med de kler av seg etterhvert. Det er bare 15 grader, men det er mer enn hva det har vært på denne tiden de siste dagene. Det lover godt.
Nå ammer jeg, deretter skal jeg få laget meg frokost. Men innen den tid er kanskje mannen tilbake, han hadde legetime 8.40 så slapp han inn presis er han ferdig nå. (ikke at det er så sannsynlig ;-))
Ja veldig. stort hjørnebadekarSå deilig med badekar
Kanskje de har noe annet ledig?Vet ikke, fikk vite det på torsdag så