Jeg kommer ikke på flere akkurat nå. Får se litt mer i morgenja den er kjempe søDet kan den nok da.
Hvilke andre sider selger RL da ? hmm. Zalando og boozt har jeg sjekket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kommer ikke på flere akkurat nå. Får se litt mer i morgenja den er kjempe søDet kan den nok da.
Hvilke andre sider selger RL da ? hmm. Zalando og boozt har jeg sjekket
Au au au. Får håpe det ikke er så ille at du mister neglen daNei, blå negl på meg. På stortåa
Takk, hun fikk med seg antibiotika så da håper vi på rask bedring, midt i eksamens tiden selvfølgelig... :/åhh huff:/ masse god bedring. håpe de finner ut av det og at hun raskt blir bedre
Full jobb er klart det beste jaFrukta er bedre. Men full jobb er best. Går ekstra på kveldstid nå siden jeg er hjenme enda med Linnea mi![]()
En dag skal hun sove natta gjennomHehe, nei kan jo ikke det![]()
Hun fikk antibiotika, så da blir det vel ordningÅ nei, det er vel ille?håper dem finner utsv det raskt så hun får medicin
![]()
Da har du nok å gjøre altså :OAltfor mye
Avslutninger, fotballkamper, kurs, møter, sykehus, tannlege, jobb osv..
Oi mye. aner ikke ka det meste jeg har hatt er. men ikke så mye7500 tror jeg![]()
Masse god bedring til henneTakk, hun fikk antibiotika
Daamn du skravler godt3 plass når jeg sjekket iallefall
Sov godtNei nå ble det mye skrivefeil her gitt... øya er på tur igjen så nå finner jeg senga. Skravles i morgen. God natt flotte damer ❤
Jeg leter fortsattJeg kommer ikke på flere akkurat nå. Får se litt mer i morgen![]()
Ah. Kan titte litt i morgen på nettRalph lauren![]()
Jeg tippa 6800Mange tusentipper 7000...
Typisk. Håpe hun kommer seg raskt ja. Masse god bedringTakk, hun fikk med seg antibiotika så da håper vi på rask bedring, midt i eksamens tiden selvfølgelig... :/
Ja det er detSå morro...koselig og gjøre det i stand fint til venner og vise at man setter pris på de ❤
Finner mange fra samme merke, men ikke i samme tynne stoffetAh. Kan titte litt i morgen på nett![]()
Håper bare jeg klarer å henge medja blir spennende.
Så fin Lekker