Det må man haskulle bare ha litt påfyll<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må man haskulle bare ha litt påfyll<3
Nei det har jeg faktisk ikke.Sett bilde nå. Har desverre ikke sett noe lignende. Men skjønner hvilken type du er ute etter. Så utrolig tynn og luftig ut. Søkt på ebay?
Joda, ramlet en plassDere skravøer jo sånn. Ramler jo ikke av det![]()
Jaa, så langt lik mamman sin. matvrakDet må man ha![]()
Håpe jeg sikrer meg plass litt lengre rundt toppen av listaDu har vært kjempe flink![]()
Sove godtNei nå ble det mye skrivefeil her gitt... øya er på tur igjen så nå finner jeg senga. Skravles i morgen. God natt flotte damer ❤
Hihi... står standby på 10 enn så lengeJoda, ramlet en plass![]()
Det er det. Til høsten forsvinner desverre kjære frukta mi fra mitt ansvar daArtig med ansvar da
Gøy å stelle og stæsje i fruktdisken!
Haha, godt hun har noe å slekte påJaa, så langt lik mamman sin. matvrak![]()
Det er alltid betryggende med en god startHåpe jeg sikrer meg plass litt lengre rundt toppen av lista
Krysser fingrene hver kveldHåper det snart snur![]()
Sov godt søtaNei nå ble det mye skrivefeil her gitt... øya er på tur igjen så nå finner jeg senga. Skravles i morgen. God natt flotte damer ❤
Du er på nr 6 enn så lengeHåpe jeg sikrer meg plass litt lengre rundt toppen av lista
Sånn tutti fruttiååhh softis<3 hva har du på?
ingen store planer i morgen.
Må få bakt, kjøpt mer solkrem. Trilletur
Ellers er det griling og badimg
Det er en flott plassHihi... står standby på 10 enn så lenge
Hvem tror du havner i toppen da?Det skal bli hardt
Tipper 5.-6. jeg![]()
Dør de da? Og ikke kommer tilbake?Spray eddik, la det bli over natten
Hvorfor det?Det er det. Til høsten forsvinner desverre kjære frukta mi fra mitt ansvar da
En vakker dag så funker detKrysser fingrene hver kveld