Og jeg har som forventet ramletHe he hadde ikke trodd det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og jeg har som forventet ramletHe he hadde ikke trodd det
Så braTakk! Vi hadde det kjempegøy![]()
Åhh så fint pyntet![]()
Ja vi vært så fornøyd selv om vi var på plass for å pynte og lage ferdig kakene+bleiekaka (!Så fint. Så bra det ble en koselig kveld![]()
Vanlig hverdag og jobbingHva har dere av planer framover da ?![]()
Her er det stranda i morgen, grille hos mamma på tirsdag, sykehuset på onsdag, legen på mandag helsestasjon på fredag![]()
Full uke med jobb, kurs, møter, tannlegeHva har dere av planer framover da ?![]()
Her er det stranda i morgen, grille hos mamma på tirsdag, sykehuset på onsdag, legen på mandag helsestasjon på fredag![]()
ja den er kjempe søDet kan den nok da.Den var utrolig fin
Fikk jeg også lyst på
Kom på at jeg har en heldress med hull i, men den er lang da. Kan nok brukes i løpet av sommeren da
Regner med været blir noe varierende![]()
Sett bilde nå. Har desverre ikke sett noe lignende. Men skjønner hvilken type du er ute etter. Så utrolig tynn og luftig ut. Søkt på ebay?Nei tynn bomull.Så du bilde kanskje?
Å nei, det er vel ille?Jeg mistenker hun har nyrebekkenbetennelse :/
Skal til tannlege med mellomste og i møte med kommunenI morgen skal jeg ha softis i byenogså skal vi hente sengen til N. Spent på når madrassen kommer jeg
![]()
Hva er deres planer?![]()
Takk takkSå fin du er, og så tøff farge![]()
Ja den er så søtFin den er![]()
Så flott daHun gjorde heldigvis det lille skatten min<3
Håper det snart snurJa hun har det![]()
Oi da må re ha vært effektive.Ja vi vært så fornøyd selv om vi var på plass for å pynte og lage ferdig kakene+bleiekaka (!) bare 1 time før hun skulle komme hjem igjen. Men vi fikk samboer hennes å forskyve hjemkomsten med 30 min så da rakk vi akkurat
![]()
Men er jo ferdig med studiene, gravid og div plager så er litt i sofaen, blir automatisk mer aktiv av detJoda du har det
Så morro...Ja vi vært så fornøyd selv om vi var på plass for å pynte og lage ferdig kakene+bleiekaka (!) bare 1 time før hun skulle komme hjem igjen. Men vi fikk samboer hennes å forskyve hjemkomsten med 30 min så da rakk vi akkurat
![]()
skulle bare ha litt påfyllSå flott da![]()
Det skal bli hardtJeg regner med du ligger på topp tre jeg![]()
Hva het merket igjen?Jada. Finner mange, men ikke i samme stoff:/
Dere skravøer jo sånn. Ramler jo ikke av detOg jeg har som forventet ramlet![]()