hehe. nei det er tøft detTopp 20. Topp 10 har jeg aldri hatt som mål, det skal være sikkert![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe. nei det er tøft detTopp 20. Topp 10 har jeg aldri hatt som mål, det skal være sikkert![]()
Prøvd å utfordre henne til detDa går du for 80000![]()
Ja det er trist, men vi klarte å komme oss gjennom det! Og jeg takker mannen for detOff trist når en mister:-/. Krysser fingrene for at du får med gubben på en til etterpå. Her prøver jeg også å få til en 3je unge etterhvert
![]()
Vi har vært på daftøHvor har dere vært?
Vet ikke hvor mye det var.. så bare sidene...Hehe, jeg hadde over 800 innlegg da jeg tittet innom her![]()
Den hørtes veldig fin utMemini har mye fint
Er en spesiell en eller tilsvarende.
hun fikk i gave . den er kortarmet . altså til sommer.
VELDIG TYNN Tynn bomull med små huller i mønster Fra RL
Sett mange fineKjøpt. RL. Det er liksom små huller i stoffet på den. tynn tynn bommull
Ja stemer. Samme form som den.Aha...
En mine en..
Noe slikt noe da?
![]()
Virker ikke sånnNå blr det rolig her
Vi har knapt nok bod og har ikke plass til kjøkkenting på kjøkkenetJa... men kunne tenkt meg ett hobbyromstørre kjøkken, vaskerom og bad. Nå er vaskerommet bod også
er egentlig stort nok hadde vi bare hatt en bod
Tror ikke det neiDa går du for 80000![]()
Ja skal jeg være så mange timer på kjøkkenet mens jeg er gravid må jeg nesten like matenHøres rett ut![]()
skulle gjerne hatt flere. de er dyre, men alt for snuppa når hun ikke svetter og blir klam.Den hørtes veldig fin ut![]()
Da får du kjøpe de til neste gangI dag fant jeg 2 gravidtights jeg så etter når gravid. typisk!!![]()
Åh kanskje det kan være samme stoffet da. For må¨ikke være det merke. Bare vil ha samme kvalitet liksomSett mange fine
HM hadde en med sånne små hull i
Memini også mener jeg
Sverige???Vi har vært på daftø
De har noen veldig gode fra Babycottons som er veldig luftigeJa stemer. Samme form som den.
Er fra RL. Må ikke være det altså, men denne var så tynn og god. små huller i stoffet på en måte. luftig. har ikke svettet i dag.
hehe fant de her hjemme. hadde de etter OJ. og skulle bruke de med SE. fukket først opp dag hahaDa får du kjøpe de til neste gang![]()
Kjøkkenet er veldig lite her og lite praktisk... blir nok å gjøre om litt på romdelingene med tiden... men blir noen år tilVi har knapt nok bod og har ikke plass til kjøkkenting på kjøkkenet
Håper han sovnet fort igjenOg der var lille U våken