Ja... en del tungt arbeid også... selv om vi i prinsippet ikke skal gjøre om det ikke er tilrettelagt, men alt er ikke så lett å få skikkelig arbeidstilling når man ikke har de rette hjelpemidleneJa, det blir jo en belastning:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja... en del tungt arbeid også... selv om vi i prinsippet ikke skal gjøre om det ikke er tilrettelagt, men alt er ikke så lett å få skikkelig arbeidstilling når man ikke har de rette hjelpemidleneJa, det blir jo en belastning:/
Det har jeg merketShadow har satt opp tempo![]()
Kommer nok ikke til å glemme det med det første neiHa
haha typiskdet vil du huske
vi har hatt en fin rolig dag
![]()
Det er den jaDen er søt![]()
topp 10 eller 20?Det er jo det. Bare redd det kan bli vanskelig for meg![]()
Hvor har dere vært?Yes det har vi
Aha...Den var stilig! Kunne jeg lett brukt!
Men nei, til frøkna. Fikk i gave en og vil ha flere i samme
Da går du for 8000074650 innlegg
Du tenker med lange ben?Søker meg i hjel etter jakt etter en romper. Kortarmet heldrakt .
Æsj så kjedeligtakk for detikke klart å roe meg ned siden har kynnere og ubehagelig å ligge på siden da
![]()
Kjøpt. RL. Det er liksom små huller i stoffet på den. tynn tynn bommullStrikket eller kjøpt?
Å holde seg på listen vil ikke være noe problem...Jeg får se an de neste dagene selv. Hvis det ikke går, så er det bare sånn. Skal klare å holde meg på lista i det minste![]()
Er fornøyd om jeg holder meg over topp 80..Regner egentlig med det samme selv![]()
Hehe, jeg hadde over 800 innlegg da jeg tittet innom herGod kveld damer... tenkte jeg skulle lese meg opp... var jo bare 9 sider. Leser de 9 sidene og det går opp for meg at det var 49 sider på app... så da skrin la jeg den planen.
Hva er det dere gjør?
Her er vi ferdig med selskap og nå skal jeg ha meg litt kveldsmat...
Hun skravler alltidMen det går kun dersom du ikke skravler for ellers så skravler du med Kengu og da vil avstanden opprettholdes
Topp 20. Topp 10 har jeg aldri hatt som mål, det skal være sikkerttopp 10 eller 20?
Går i grunn greitIkke så ofte. Men ser skjønner eg![]()
Du tenker med lange ben?
Jeg har en fra noa noa.
Når det gjelder uten ben har jeg to fra memini![]()
Hvordan så det ut for din del?Jeg må titte hvordan jeg ligger an
Flaks han ikke svelget denMistet den tidlig om morningen da![]()