Sparka du i noe?Ja, men ikke for tåen min![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sparka du i noe?Ja, men ikke for tåen min![]()
Natt i natt og sov godtVel, idag tar vi tidlig kveld og håper på litt bedre søvn i vente enn det vi har hatt de siste nettene. God natt alle fine skravledamer!![]()
Tja ikke så mye, slappe av og snakke med jordmor kanskje om sykmelding.Hva er planene for uken da folkens?
Det må du kjæreDa må jeg bla tilbake da![]()
Har grei plass. Ca 1000kvm tomt.Ja er detvi har ikke plass til sont
![]()
Ja det var kjipt. Så da blir det ingen feiring i bhg... Og vi som hadde laget masse fruktspyd :-(Så bra hun fikk en fin dag, men kjipt Feberen kom tilbake![]()
Ha ha her også i grunnPleier som regel stå minst 1 dag her![]()
Ja er litt, men kjekk uke tror jeg.Var endelig planer der![]()
Det meste av kvern og rent kjøtt her oppe er iallefall 155. Eventuelt 141 som er lengre sørJa, det skjønner jeg![]()
Kjipt daJa det var kjipt. Så da blir det ingen feiring i bhg... Og vi som hadde laget masse fruktspyd :-(
Blir nok legen i morgen, hun klager på halsvondt :-(
Har ikke tid til å kjede deg. Får håpe du får litt tid til å koble av litt ogsåJepp, kommer hvertfall ikke til å kjede meg denne uken
Matgave?De har sagt at de ikke vil ha flere bilder. De har ikke plass rett og slett.
Ellers et godt tips.
Monsterbukse har jeg også laget. De er morsommeHun ene skulle strikke jakke + bukse til barnehagen! hun andre skal strikke traktor genser, monsterbukse og kanskje en tiltil barnehage start
Har dere vært borte i helga?Ha ha her også i grunn
God natt. Sov godtVel, idag tar vi tidlig kveld og håper på litt bedre søvn i vente enn det vi har hatt de siste nettene. God natt alle fine skravledamer!![]()
Vi kan godt bytte xDHar grei plass. Ca 1000kvm tomt.
Gode ideer.Matgave?
Teaterbillett
JaMonsterbukse har jeg også laget. De er morsomme
Tror nok du må legge på 2000 på målet dittHe he har litt å ta igjen![]()