Tid til et til velMen egentlig så har de begge prosjekter alt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tid til et til velMen egentlig så har de begge prosjekter alt![]()
HeheHadde jeg fått det valget hadde
Mannen maks hatt 5 mm skjegg på det verste![]()
Pleier som regel stå minst 1 dag herDet er det så absolutt
Bilder av hele familienHva i all verden skal vi gi til oldemor til ungene. Blir 89år
Sov godtVel, idag tar vi tidlig kveld og håper på litt bedre søvn i vente enn det vi har hatt de siste nettene. God natt alle fine skravledamer!![]()
God natt.. håper du får sovet godt.Vel, idag tar vi tidlig kveld og håper på litt bedre søvn i vente enn det vi har hatt de siste nettene. God natt alle fine skravledamer!![]()
Så bra hun fikk en fin dag, men kjipt Feberen kom tilbakeVåknet frisk og rask i dag, bare 36.9/37.0 på morgenen.
Hatt en fin dag, men hadde 39.2 i feber igjen nå før leggetid :-(
Feber i 5 dager nå mer eller mindre.
Høres rett utJa, mannen får lage det han eventuelt vil ha som jeg ikke lager![]()
Veldig forskjellig fra gang til gang.Sist gang(er den eneste jeg husker) stekte vi de i ovnen med diverse grønnsaker på stekeplate. Hvordan har dere gjort? Lar meg gjerne bli inspirert![]()
Har i grunn det jaDu har litt og henge fingrene i da![]()
Ja er detJa bare man greier å bestemme seg. Er så mye fint der ute ❤
De har sagt at de ikke vil ha flere bilder. De har ikke plass rett og slett.Bilder av hele familien
He he har litt å ta igjenNei, ser ut som du når det imorgen da slik du skravler![]()
God natt og sov godtVel, idag tar vi tidlig kveld og håper på litt bedre søvn i vente enn det vi har hatt de siste nettene. God natt alle fine skravledamer!![]()
Hehe smartaMhm så pleier å få svigermor til å mase på han noen ganger for hun mener at menn skal være nybarbert![]()
Jepp, kommer hvertfall ikke til å kjede meg denne ukenWow... du har fullbooket uke
❤ ikke så enkelt nei.. kjenner til den... har dessverre mye vondt i bekkenet enda herVanligvis ikke så flink, så ja et viktig steg for meg![]()
Var endelig planer derPå jobben å besøke de.
Til legen.
Frisør
Pedikyr
På hytten
Besøk.
Lekedate
Hun ene skulle strikke jakke + bukse til barnehagen! hun andre skal strikke traktor genser, monsterbukse og kanskje en tilTid til et til vel![]()
Takk søte duSå flink du har hvert!![]()