Akkurat ja, da kan jeg jo bare slappe avTror det er sånn hele tiden?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat ja, da kan jeg jo bare slappe avTror det er sånn hele tiden?![]()
Sånn har hun holdt på i flere måneder alleredeDet er helt normalt i den alderen...
Hun ble 4 år i dag, og har gått på astmamedisiner siden hun var 7 mnd. Så en vane det. Aerius begynte hun med i fjor. Går også helt fintDet var en del medisiner, men bra dere har en fin rutine og hun er vant til detHvor gammel er hun?
Neida er fint mål detDu skravle Kengu må nok få et nytt mål
Ja heldigvisSovnet hun igjen?
UFF daHun ble 4 år i dag, og har gått på astmamedisiner siden hun var 7 mnd. Så en vane det. Aerius begynte hun med i fjor. Går også helt fint
Nå har hun derimot fått feber igjen, 39.2 før leggetid.... Hatt feber av og på i 5 dager nå...
Skulle overraske 16 åringen med sminkebord så vi skulle sette det sammenHva skulle du hjelpe han med?
Jeg strikker og skravler
Du var en gang i tiden med på å utfordre RonjaR til 10.000 innlegg på en måned.He he var tull det
Det var braJa heldigvis
Den er grei, da er det ingenting å bekymre seg for daDet er sånn for alle![]()
Eneste målet jeg har er å ligge på topp 20 dersom det ikke blir for mangeBlir ett og annet... målet er 10000 denne mnd så får vi se![]()
Da skal jeg sjekke neste gangSå spiser du noe (gilde og folkets) med nummer 155 så vit at det er trygg mat![]()
Hehhe jaAkkurat ja, da kan jeg jo bare slappe av
Ja, jeg har blitt flinkere å betale andre om å gjøre eller hjelpe meg, faktiskBlir vel fort slik. Bare husk å ta vare på deg selv. Husk at hvis du sliter deg ut nå så kan det henge igjen ut i barseltiden. ❤
Gratulerer med dagen til frøkena. Hadde dere ei fin feiring?Hun ble 4 år i dag, og har gått på astmamedisiner siden hun var 7 mnd. Så en vane det. Aerius begynte hun med i fjor. Går også helt fint![]()
Nå har hun derimot fått feber igjen, 39.2 før leggetid.... Hatt feber av og på i 5 dager nå...
Ååh så snilt daSkulle overraske 16 åringen med sminkebord så vi skulle sette det sammen
Hvordan lager du dem?
Håper det holder segDet var bra
Å nei du ikke denne mndDu var en gang i tiden med på å utfordre RonjaR til 10.000 innlegg på en måned.
Nå er det din tur![]()