Kylling nuggets på MJ, mens vi voksne spiste grillskiver og baconsurret indrefilet, helstekt. Og mais, sopp og salat. De andre spiste ris, men jeg er så lei av det etter vi bodde i Asia.Som hva?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kylling nuggets på MJ, mens vi voksne spiste grillskiver og baconsurret indrefilet, helstekt. Og mais, sopp og salat. De andre spiste ris, men jeg er så lei av det etter vi bodde i Asia.Som hva?
Hehe ja, så det samme ikke skjer igjenMå i sådfall det![]()
Det er sant daHadde ikke kunnet være det dersom ikke andre også hadde vært det![]()
Da begynner det å bli innaforEr innenfor å legge seg halv ti ikke sant?![]()
Å nei du, langt derifraTrodde du hadde full kontroll når det gikk unna?
Jeg har vel også vært medlem lengre enn degWow... det er mye.. har ikke 10.000 enda... men får se om jeg får det denne mnd![]()
Hurra for detJippi, da har jeg totalt 45.000 innlegg![]()
Huff, håper det ikke skjer igjen da. Og skjønner jo at han gikk offentlig med detIkke heeelt uskyldig![]()
74700 har jeg nåHva har du nå da?![]()
Skulle hjelpe mannen, men jeg ligger på sofaen å prøver å skravle etter dereHåper og det![]()
Hva gjør du ikveld?
Så braVar veldig godt og![]()
Men har spist pizza daÆsj, det er ikke noe særlig "/
Selvfølgelig er det det dersom du har lystEr innenfor å legge seg halv ti ikke sant?![]()
Hurra gratulerer med detJippi, da har jeg totalt 45.000 innlegg![]()
Ja.. har bare vært siden 2013. Og de siste 8 mnd har jeg vært lite aktiv. Kun inn og lest littJeg har vel også vært medlem lengre enn deg
Ja, første gang når vi giftet oss også når snuppa kom var vi her i ca 3 mnd før vi reiste nedBodde du der med mannen?![]()
Fult forståelig, og meget betryggende for meg som konsumerJepp. Siden de holder på meg matproduksjon![]()
Hva skulle du hjelpe han med?Skulle hjelpe mannen, men jeg ligger på sofaen å prøver å skravle etter dere
Enn du?
Han er tilbake i seng nå, og tror han kommer til å sovne fortOK lykke til
nei er ikke lett når det går så fortÅ nei du, langt derifra